TÄVLING - Vinn Torky On The Wall design Simon & Tomas!

Häromdagen skrev jag ett inlägg om nyheten Torky On The Wall. Nu har jag haft förmånen att prova den i några dagar & måste säga att jag är riktigt nöjd. Snygg & smidig! Dessutom är det mycket praktiskt att kunna ta med sig hela väskan med papper utomhus eller i bilen på resa. Eller ställa den som en snygg pappershållare direkt på köksbordet! Nu har jag förmånen att få tävla ut 5 st Simon & Tomas designade väskor samt komplett vägghållare, alltså en Torky On The Wall, i samarbete med www.torky.com.




Så här enkelt är det att tävla:
Svara på frågorna 1. Hur många olika varianter finns på väskorna till Torky on The Go?  samt 2. Vilken är din favorit av dessa mönster? Skriv sedan dina svar i en kommentar till detta inlägg. 

Om du vill ha en extra chans att vinna, gör du ett inlägg om tävlingen på din blogg. Låna då med dig tävlingsbilden ovan samt länka till detta tävlingsinlägg. Glöm inte att skriva i tävlingskommentaren om du har länkat.

Även du som inte har en blogg, är naturligtvis lika välkommen att vara med i tävlingen. Om du också vill ha en extra chans, kan du tipsa fem vänner om tävlingen via mail. Skicka då även en kopia av det mailet till [email protected].

Tävlingen pågår till fredagen den 23 april 2010, kl. 20.00.
LYCKA TILL!

 

Kommentarer:

1 Helene Langborg:

Det finns 17 varianter och min favorit är Fifties.



Jag länkar till tävlingen i min högerspalt.



Skulle vara perfekt att ha ute på lekskolan vid mellanmålet!



Kram Helene

2 cammie:

17 olika varianter får jag det till. länk:http://tipsblooggen.blogg.se/2010/april/torky-in-the-wall.html



Jag är blivande 2 barnsmamma. Skulle behöva ha en sådan. Praktiskt OCH snygg på samma gång. Min favorit är: Madagaskar blue =)

3 helena frisk:

Den finns i 17 varianter och min favorit utav dessa är Comtess white.



Jag länkar i min blogg.



http://helenafrisk.blogg.se/2010/april/vinn-en-torky-on-the-wall.html

4 Tove:

Jag vill jättegärna vara med & tävla!

Det finns 17 varianter av Torky On Yhe Go!

Min favorit är Cumulus Pastell.

Jag har ingen blogg, men jag mailar fem vänner + dig!

Ha en bra helg!

5 Annchristin Holmlund:

17 olika varianter finns det, mycket att välja på.

Min favorit är Lily white,enkel snygg och klassisk.

6 Cilla:

Det finns 17 varianter av Torky On Yhe Go och min favorit är Lily White!

7 Camilla:

Jag är med!

1. Det finns 17 varianter.

2. Min favorit är Cumulus Green, som skulle matcha min bil perfekt när man plockar den med sig på utflykt. ...det måste väl vara viktigt, eller hur? ;-)



Har länkat:

http://care69.blogspot.com/2010/04/23-april-vinn-torky-on-wall-design.html

8 Johanna Ö:

I´m in :)



1.Det finns 17 varianter

2.Min favorit måste nog bli "Fifties"

9 Lena Ringstad:

Hej Viktoria

1: Det finns 17 varianter

2: Jag gillar "Lily Red" mest.



Tjingeling

10 Bokmalen:

Superfina. Det finns 17 varianter och min favorit är cumulus mulired. Skulle va perfekt att vinna en till min brors familj. Dom har barn som är experter på att söla ner i bilen så en sådan skulle underlätta deras vardag. ;)

Länkar gör jag såklart!!

Kramen, Maria

11 Gabbies:

Jag är gärna med o tävlar. Mina svar

1. Det finns 17 st olika varianter.

2. Min favorit är Lily Purple. Jag älskar lila och denna har ett snyggt, klassiskt mönster.



Länkar: http://coolatavlingar.blogg.se/2010/april/torky-on-the-wall-design-simon-tomas.html

12 Erica:

1. 17 st varianter



2. min favorit är cumulus green!



Här har jag bloggat för lite större chans:



http://ericatavlar.bloggplatsen.se/2010/04/17/2848447-tavling-hos-dahlarna-om-torky-avslutas-23-april/



// Erica

14 AnnaC:

1) 17 olika får jag det till

2) Min favorit är Fifties, skulle passa bra i vårt femtiotalshus =)

Tipsar fem vänner också för en extra chans!

acwse(at)hotmail.com

15 Linda:

Vill absolut vara med och tävla :)



1. det finns 17 st

2. Min favorit är absolut Cumulus Pastell



Länkar det gör jag här

http://familjengranberg.blogg.se/2010/april/vinn-en-torky-on-the-wall.html



Kram Linda

16 Annika:

Det finns 17 olika varianter. Min favorit är Comtess Pink - tokig i rosa som jag är, haha =)



Länkat här: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/april/torky-dahlarna-234.html



Kramar Annika

[email protected]

http://nilssonpettersson.blogg.se

17 Jenny:

Jag får det till 17 st och har en Comtess Pink sedan tidigare, men nu vill jag ju ha en Cumulus Pastell! Jag älskar Torkys lösning och även om jag inte vinner köper jag en hållare snart!



Blogg finns! http://blushie.blogg.se/?tmp=18093514



Ha en skön söndag!

18 ellan:

jag vill vara med och tävla!

Det finns i 17 varianter!

min favorit är comtess white finast :)



Har självklart länkat hos mig:

http://klartmanhangermed.blogg.se/2010/april/torky-on-the-wall-avslutas-23-april.html

19 chanette:

http://darkbarbie.blogg.se/2010/april/vinn-torky-23-april.html



1. 17 st

2. heavy duty den var såååååå dark barbie look



KLART MAN E MED min 4 åring e herr gris mannen så papper ja tack och en snygg hållare till det..ännu bättre

20 Annette:

Jag vill gärna vinna Torky.

Mitt svar är 17 st.

Den snyggaste tycker jag är Cumulus Green.



Kram Annette



21 Ann:

17 stycken,

min favorit Lily Red:)

22 Jeanette:

Det finns 17 varianter och min favorit är lily white

23 Emma:

Hej!

1. 17 st

2. Min favorit är just den på bilden - Comtesse White!



Jag mailar fem vänner, då jag tyvärr inte har någon blogg - än...



Ha det så bra!

24 Linda Ericsson:

Hoppas på tur....

Det finns 17 varianter och min favorit är Comtess pink. Eftersom jag ingen blogg har så kommer ett mail till dig och fem av mina vänner.

Linda

25 lolla:

åhhh

hoppas på turen dessa är juh så snygga..



det finns 17 olika varianter av torky on the go.

Jag gillar roses pink allra mest.



har länkat här

http://lollashus.blogg.se/category/tavlingar.html

kram lolla

26 Elsa:

1. Det finns 17st.

2. Min favorit är "fifties"

Det är klart att jag länkar.



Lägger till dig i min blogglista, trevlig blogg :)

Kram

27 Elin Jonsson:

Det finns 17 olika varianter.

Min favorit är helt klart Fifties.



håller tummarna

28 Linda S:

Det finns 17 olika Torky on The Go

Min favorit är Fifties

29 Carita:

Jag är gärna med :) Det finns 17 st.

Min favorit är wave :)



Jag länkar:

http://turkost.blogspot.com/2010/04/torky.html

30 evamar:

Smart lösning. Jag skulle gärna ha den på väggen och ta med den på utflykt! Av de 17 varianterna är min favorit Wave som också är avtorkningsbar. Dubbelsmart!



PS. http://evamar.blogg.se/2010/april/torky-23-april.html

31 Annica:

Svar: 17 stycken. ;D

2. Min favorit är faktiskt Comtess White, eftersom min mamma har den och den är riktigt fin i verkligheten som på bild (; Sen har min mamma bra smak! :)

32 Maria:

Hej!

Jag är gärna mej och tävlar!

Har länkat på min blogg!



Mina svar:

1, Det finns 17 varianter

2, Min favorit (Svårt val!) är "Roses white"



33 Stella:



Det finns 17 olika varianter. :)

Min favorit av dessa är helt klart Lily Red.



länkat här: http://fastfrusen.blogg.se/tavlingar/2010/april/torky-on-the-go-23-april.html

34 Helena:

1. 17 st

2. Fifties, svag för 50-talet som jag är.

35 Ewa Rask:

vill gärna vara med i tävlingen

Länkar på min blogg



1= 17st

2= roses white

36 mart:

hej. 17 olika varianter!!

favoriten är: lily white. smälter bra in i inredningen. men är ändå snygg när man lägger märke till den

37 adde:

17 st!

comtess pink gillar jag. rosa detaljer i köket så blir perfa!

38 Kristin:

Svar:

1. Det finns 17 st varianter

2. Mitt favoritmönster är Fifties

39 fru Sätterlund:

1. Jag får det till 17 olika varianter.

2. Min favorit är Roses white, eller den enfärgade svarta... hm... :)



Kram Therese

40 Carolina:

Hallå!

Vill såklart prova lyckan!



1. Det finns 17 varianter.

2. Min favorit är den helsvarta!



Ha en fortsatt bra vecka!

41 Johanna mamma till 2 prinsessor:

Hej!

Vill såklart testa min lycka här hos dig! :) När man har två barn och ena leker med maten då hon är 3,5år och den andra har nyligen börjat med smakisar så då blir det en hel del kladd och spills en del då kan det vara bra att ha lätt till hands och även väldigt vackert för ögat :)



1. det finns 17st varianter

2. min favorit är Lily Purple

Jag har även gjort en inlägg på min blogg : http://johannamadeit.blogg.se/2010/april/jag-tavlar-hos-dahlarna.html

42 Carina - inspirera:

Jag vill gärna vara med och tävla!

Mina svar;

1) 17 varianter

2) Roses White - är min favorit!



Hoppas på tur!

Kramen.

43 Magdalena:

Hej!



Det finns 17 varianter, jag gillar comtess white bäst.

Kram

44 Tovis:

Jag fick det till 17 stycken :) min absoluta favorit är nog den snygga "Cumulus Green" :)



Och har även länkat: http://tovis88.wordpress.com/2010/04/22/torky



kramar

45 Inger:

Man vinner ju aldrig när man inte har någon egen blogg, men jag försöker i alla fall.

1. Det finns 17 varianter av Torky on the go.

2. Jag älskar den sirliga och eleganta Comtess white

Den skulle bli ett smycke i mitt svart-vita kök.

Jag tittar in snart igen.Det är så härligt att hälsa på.

46 Caroline:

Det finns 17 varianter av Torky on the Go och min favorit är Comtess white.



Tar en lott och hoppas på tur trots avsaknad av blogg!

47 Stina:

Så snygga! Jag testar gärna turen i din tävling.

1. 17 olika varianter

2. Wave

Skulle passa perfekt att ha med i lekparken med fräscht snytpapper till snorig liten unge. Kanske till och med skulle få sätta tonen på inredningen i nya badrummet?

48 Hanna:

Svar:

1. 17 stycken.

2. Min favorit är Lily White. Jag är svag för sådana mönster...



Jag har länkat här:

http://gratisbesatt.blogg.se/2010/april/vinn-en-torky.html



Jag har länge velat ha en torky, men det har känts som en så onödig grej att köpa... Student vettu. ;)



Ha det fint!

49 sofia Grändinger:

Hej, det finns 17 stycken.

2. Min favorit är Den svartvita wave.

Undrar just hur mycket hushållspapper en vanlig barnfamilj förbrukar under ett år?

50 Ylva:

Är gärna med!



Det finns 17 varianter, och min favorit är nog Cumulus Green.



Mvh Ylva

51 DAHLARNA:

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!

Återkommer med en vinnare inom kort!

LYCKA TILL!

52 AnnaW:

1. Det finns 17 varianter.

2. Min favvo är Comtess White för att den är klassisk och passar överallt!

53 LANJA -:

fin blogg

54 Solbritt:

1. Om man räknar alla så är det 22 stycken olika.

2. Min absoluta .favorit är Cumulus-Green.

55 Marianne Eriksson:

1. Jag har räknat, och räknat igen och får det till 22 st.

2. Navy star skulle passa fint.

56 Spacegirl:

1. 22 st

2. Comtess-pink



Har länkat i min blogg

http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/april/23-april-vinn-en-torkyhallare.html

57 Lili:

1.Jag vill vara med och tävla!

Det finns i 17 varianter!

Min favorit är Cumulus Multired.



2.Har självklart länkat på min blogg:

http://gratishav.blogspot.com/2011/04/vinn-en-torkyhallare.html

58 Lili:

1.Jag vill vara med och tävla!

Det finns i 22 st.

Min favorit är Cumulus Multired.



2.Har självklart länkat på min blogg:

http://gratishav.blogspot.com/2011/04/vinn-en-torkyhallare.html

59 Sandra Larsson:

Det finns 17 varianter. Min favorit är roses white.

60 anette eriksson:

Jag är gärna med och tävlar!

1. Jag får det till 22 varianter

2. Min favorit är Lily Red , skulle passa utmärkt i våran husvagn!!

61 victoria pettersson:

1. 22 vaianter

2. Red stars är min favorit, älskar allt med stjärnor

62 sabina pettersson:

1. 22 varianter

2. Navy stars jag gillar blått och syrran är med och tävlar om röda stjärnor, få se om jag kan konkurrera!!

63 pysseliten:

denna måste jag med vara med i :)

1 22 st

2. Comtess-pink



den skulle med passa på nya altan :)

64 Johan:

1. 22 st

2. Favoriten är "Black & grey"

Kommentera här: