Fotbollskalas & fotbollstårta!

Idag har min nyblivna 7-åring haft sitt barnkalas, jag menar fotbollskalas (de vill ju helst inte kalla det barnkalas...). Det blev mycket spring, skratt & mumsande. Underbart att hyra ett ställe (fritidsgården med idrottshall!) som passar för "vilda" 7-åringar :-)! Här kommer bilder på fotbollstårtan med "gräset" runtomkring, lite bordsdekoration & fikat!



















Nu kommer resten av lördagen att tillbringas i lugnets tecken :-)!
Eller nya köksbordet ska naturligtvis monteras!!

Kommentarer:

1 jenny:

Grattis till 7-åringen! Superläcker tårta du gjort!

Kram

2 Maja/Cactusvit:

Det ser ju ut som ett helt perfekt sjuårs(fotbolls)kalas! =) Ha det gott, kram Maja

3 Helen:

Fin tårta! Är gräset färgat kokos? Var har du hittat ljusen?

4 Lotta:

Woow, vilken tårta!!!

min son är helt "fotbollstokig" och vill också ha fotbollskalas. Ert ser jättefint ut. Hoppas sonen fick en trevlig dag:) kram

5 Synnöve:

Vilken mumsig tårta det där var. Har du bakat den?



Säger grattis till den nybakte 7 åringen eg.



Hoppas att allt är bra med dig där borta. Så länge sen jag besökte dig.



Ha en flotters söndag nu i alla fall.

Kramen Synnöve.

6 Blogg by Maliin Stoor:

Tårtan är ju helt grym!!



Huuuuuuuuuuuuur har du gjort!!??



Nice



Maliin

7 Anna:

Vilket drömkalas för fotbollstokiga sjuåringar! Du är så duktig som gör så fina tårtor! :-) Jag är imponerad.



Hoppas allt gick bra med köksbordet och att vi snart får se bilder. KRAMISAR

8 Mrs. b:

Vilken fin tårta du, återigen, har gjort!

Kommentera här: