Fototriss - Siluett!

Tänk om helgerna vore veckor & veckorna helger... Alltså om man var ledig fem dagar & jobbade två... Just nu känns det som att det vore en dröm. Och drömma kan man ju göra hur mycket som helst ;-)!

Veckans fototriss har temat siluett. Lite svårt, men jag hoppas att detta klassas som siluettbilder. Första bilden är på eken som stor precis utanför vår tomt. Den blir en vacker siluett mot den rosaskimrande himlen! Andra bilden är på en midsommarstång i Bönan utanför Gävle. Vår midsommardag var superregning & grå, men jag hoppade ändå ur bilen bara för att ta detta foto... Tredje bilden är från ett hustak i Beijing.









Vill du vinna ett superfint Mon Amie set från Rörstrand? Klicka på bilden nedan, för att komma direkt till tävlingen som jag - Dahlarna - har i samarbete med DesignOnline. LYCKA TILL!

 

Kommentarer:

1 Marie:

Nostalgi!!! Hade ju tidernas bästa midsommar i år så det blir min bild...

2 Jah Hollis:

Fina siluettbilder alla tre, och speciellt midsommarstången.

3 Solvarma Irene mitt på dan:

Hej!



Trädet med den rosa himlen är fantastiskt vacker.



En skön söndag önskar jag dej,

Irene

4 eva b:

Kul bilder! Tror att den sista får bli min favorit!

5 Kadermo:

Taket från riktiga Beijing får bli min favorit idag. Om ett par timmr vänder vi bilnosen mot vårt Beijing efter 5 underbara sommardagar nere i Skåne. Hörde att det varit fint väder hemma också.

6 Ellas Inspiration:

Vilka vackra bilder! Den första har ju riktigt magiska färger!



Kram Karin

7 Princexswe:

Superfina bilder i din triss där den första blir klar favorit.

8 Birgitta:

Jättesnygga siluetter! Mittenbilden får mitt xtra +

9 pysseliten:

Ja ett träd :))) gud vad fint kortet är du är verkligen super duktig att ta kort :) En proffs fotograf .Det är så kul att kolla in på alla bloggar alla har sina speciella duktigheter :) Kan man säga så . Ha en bra söndag det ska jag ha ledigt :)Och ska rita mallar :)till bokstäver igen.

Du om jag ska ha en utlotting av min bokstäver på min blogg hur gåe jag till väga?Tar jag en bild lägger in och tävlingfråga då ???? Behöver man ha det ???är ju halv trög som du vet .Kram

10 christina:

Trädet med den rosa himlen bli min favorit, den är jätte vacker!!

11 Irrhönan:

Jag tycker om det där taket. Vilka fina figurer - och de gör sig verkligen i siluett!

12 SofiH:

Jag gillar träd och det där trädet gjorde sig riktigt bra till sin fantastiska bakgrund!



Det där taket är verkligen prytt av fina figurer!

Som gjort för Siluett foto!



Jättebra triss!

13 Gunvor:

Såå vacker bild på trädet och midsommarstången är också så fin.Men sista bilden var häftigast.

14 Barbro S:

Mycket vackra siluettbilder, härliga fäger på himlen.

15 Carina:

Den sista bilden får min fantasi att flöda och är lite exotisk för oss nordbor, så det blir min favvo ;)

16 Thorgun:

vacker ek och härliga kontraster, från midsommar till Kina. Hustaket blir favorit, jag blir så nyfiken på figurerna.

17 ViDu:

Fantastiska bilder! Vet inte vilken som blir favorit. Tror det blir sista.

18 hem ljuva hem-helena:

Vackra silhuetter! Tvåan på midsommarstången blir min favorit! (Oc´h jag vill också jobba två och vara ledig fem dagar)!! (-: Hur ska man hinna allt?

Kramelikram!

19 Karin/Rosa maränger:

Fina bilder - längtar till sommaren när jag ser dem.

20 Be Inspired -Inreding och design:

DU är makalös och TACK för din kommentar hos mig. Du är bäst och jag bli sååååååååååååååååå glad!!!!!!! Åååååå kraaaaaaamar sofie

21 InneoUte-Malin:

Vilka fina bilder! :-) Jag blev allra mest betagen av den vackra himlen på den första. Snyggt fångat! :-)

22 Christer:

Den sista är en klassiker och får bli min favorit!

23 kaxi:

Snygga bilder alla tre men den sista är ändå lite outstanding med sina sagofigurer.

24 Bibbi:

Alal bilderna är fina men jag fastnade för bilden på eken. Fina färger plus att jag gillar ekar.

/Bibbi

Kommentera här: