HJÄLP MIG ATT SAMLA TILL ROSA BANDET!

Jag har startat en insamling till Rosa Bandet! Mitt mål är 10 000 kr fram till den 12 november (=min födelsedag!)! Visst kan vi gemensamt fixa det?! Eftersom jag har över 800 unika besökare per dag här på bloggen, borde vi kunna hjälpas åt med en bra insamling. Det är absolut inget krav eller tiggeri från min sida, utan bara en önskan & förhoppning att gemensamt med er samla in pengar till detta viktiga & värdefulla ändamål! Man kan välja att vara helt anonym eller visa sitt namn i insamlingen. Helt valfritt! Jag valde mitt bloggnamn! Klicka HÄR eller på bilden för att komma direkt till min insamling! TACK på förhand för att ni hjälper till!


Detta är min insamlingsbeskrivning:

Jag vill med hjälp av min blogg samla in pengar till Rosa Bandet! Min mamma, min moster & min mormor har haft bröstcancer. Den enda som lever idag är min mamma! Jag & mina systrar har en förhöjd risk att få bröstcancer, därav känner jag mig extra engangerad & berörd av detta. Jag hoppas att många med mig vill skänka en slant - för att forskningen ska gå framåt & att man ska hitta ett botemedel mot denna tyvärr numera ganska vanliga, men farliga sjukdom! Insamlingen håller på till min födelsedag den 12 november! Är jättetacksam för alla era bidrag, stora som små! TACK FÖR DITT STÖD!

 

Kommentarer:

1 Mrs. b:

Hoppas insamlingen går bra!

2 Lotta:

Vilken god insats, visst är man med där...

Kram

3 Anna:

En jätteviktig insamling du startat! Jag ska absolut vara med och hjälpa dig att nå ditt mål min vän.



Ha en fortsatt bra måndag! KRAMISAR

Kommentera här: