FEM-klöver!

Förmiddagen tillbringades vid sidan av fotbollsplanen i en brassestol med en kopp kaffe, en kamera & goda vänner runt omkring. Stora sonen spelade sammandrag & det är alltid lika trevligt att titta på när killarna spelar & att umgås med de andra föräldrarna. Idag spelade sonen tre matcher & gjorde fyra mål! Lyckan var total. Dessutom stod han i mål i en av matcherna & höll nollan! Modern var mycket stolt över sin stora son! Efter dryga två timmar i solen & orutinerat nog utan solskydd, var halva kroppen knallröd! Hoppas att detta snart övergår till en fin brun färg - dock måste jag jobba på högra halvan av kroppen.... ;-).

Titta vad jag hittade i vår trädgård idag! En FEM-KLÖVER! Det har jag aldrig sett förut!




Betyder det något med en femklöver? Hoppas att ni alla har haft en solig, varm & skön lördag. Vi ska nu grilla & sedan blir det finalen av Robinson. KRAM!

Kommentarer:

1 pysseliten:

Se till att köpa en triss lott nu du kan ju ha turen med dig 3 KLÖVER :)))) Ha en bra kväll

2 Bokmalen:

Kan inte komma på att jag sett en femklöver. Förstår att du är stolt över sonen. Han gjorde ju riktigt bra ifrån sig. ;)

Ha en fortsatt trevlig helg!

Kramen, Maria

3 Proforma - Irene:

Har nog aldrig sett en femklöver! Och väldigt sällan fyrklöver! Vågar du chansa att INTE köpa en lott!? :)

Duktig pojken var, förstår att du var stolt!

Fortsatt trevlig helg!

Kram

4 Therése:

Det där var ju riktigt ovanligt, aldrig sett innan :-)

Kanske extra mycket tur nu då ;-)

Kul att det gick så bra för sonen i fotbollen!

Ha det så gott!

Kram Therése

5 Nettan:

Ojjj, du bara måste köpa en " lott " =).



Tack, idag kom mitt Halsband fr. Cathis,bara älskar det, vilken tur att jag vann din tävling !

Kram Nettan

6 Frida:

jag hittede också en fem-klöver idag

Kommentera här: