Jag vann hos Cult Design! :-)

WOW! Jag VANN! Känns verkligen otroligt kul att Cult Design uppskattade mitt förslag! Jag som dessutom är en sann Cult-älskare! Det renoverings- projekt som står på tur efter det vi gör nu, är just vårt arbetsrum. Så tills dess hoppas jag att nya serien OFFICE är klar! :-) Undrar ni vad det var för tävling??? Klicka HÄR, så får ni se! Tusen Tack för vinsten Cult Design!

Hur tänkte jag då med förslagen på namnet till en ny kontorsserie? Jo, eftersom många av Cults serier faktiskt har engelska namn plus att de har relativt korta namn, så tyckte jag att de skulle vara i stil med de övriga. Jag lämnade två förslag, OFFICE & WORK. Det var OFFICE som blev det vinnande förslaget! Väntar nu med spänning på hur den nya serien kommer att se ut! Det kommer att känns extra kul att köpa denna serie, när man vet att man varit med & gett förslag till namnet! :-)




Skärmdumpar från Cult Designs blogg.

Kommentarer:

1 Anna:

Grattis grattis vännen! Vad kul att du vann och vilka bra förslag du lämnade :-) Jag är så glad för din skull!



Här händer det mycket nu... En till släng av magsjuka drabbade Ebba i torsdags, men hon blev pigg rätt fort. Min mamma och låtsaspappa som skulle hit i helgen lät sig inte avskräckas, så nu har vi barnvakter på plats. I går kväll var jag och Mathias på spa och äventyrsbad där vi bland annat åkte vattenrutschkana och gjorde bastupeeling. Superhärligt! I dag har vi varit på stan och utnyttjat en del av våra presentkort på Cervera. Dagens köp blev marimekkotillbringare och marimekkoskål. Jag = lycklig ;-) Det bästa av allt var ändå att vi bokat en resa till Berlin på påsklovet. Det ser jag fram emot massor! Oj, vad jag babblar på... Det är bara det att efter en tung vecka börjar det äntligen kännas bättre igen.



Vad gör ni i helgen? Jag hoppas att ni har det jättebra! KRAMISAR OCH GRATTIS IGEN!!

2 Helen:

Grattis till vinsten!

3 Anna:

Förresten, utmaningen ska antas men förmodligen i morgon!

4 Livet i byn:

Grattis och så passande namn!



~Livet i byn

5 Heyli:

grattis :) måste också säga att du hade riktigt snygg blogg! här måste jag titta in fler gånger :)

6 fru Sätterlund:

Man får gratulera till vinsten! Det var ett bra och snyggt namn på kontorsserien så det var du värd. Ni borde ju fått välja en varsin del ur serien istället som pris :)



Ikväll blir det melodifestivalen för hela slanten :) Go Sarah go Sarah ;)

<Kram Therese

7 martina:

Grattis till vinsten!! Cult har många fina saker! :-)



Kram!

8 Anonym:

Grattis till vinsten! Cult är en av mina favoriter också, har snart krukor i alla fönster :)

Jag visar min vinst idag. den som jag vann hos Husmusen.

Ha en mysig kväll!

Kram

9 Proforma:

Det var bara jag... :)

Den sparar inte namnet längre... konstigt!

10 Designtjejen:

GRATTIS!! Gud vad kul!!

Kramar

11 Annette:

Grattis till vinsten!



Kram Annette

12 Lucia:

vilken härlig blogg, har du designat den själv? :)

13 dailygamers:

grattis, inte varje dag man vinner något

14 Helena-hem ljuva hem:

Wow! Så kul, stort grattis! Förstår att du blev glad.

Jag har en utmaning till dig på min blogg- om du vill! Kram!

15 Malla:

Grattis tjejen!

OFFICE är helt klart ett väldigt bra namn!!

Kul att du vann, sånt är roligt när man älskar cult också!!



Grattis grattis!!



kram

16 Malin:

Vilken härlig blogg du har! Denna kommer jag följa dagligen! GRATTIS till Cult vinsten också / Malin

17 Heyli:

men tack så jättemycket :) jo gillar sovrummet jättemycket, känns liite jobbigt att man ska flytta ifrån det om nå veckor.. :p

18 Benita:

Vad roligt för dig, grattis! :) Kramar Benita

19 Lidingömamman:

Grattis!!! Vad häftigt att få namnge en serie från Cult Design.



Lidingömamman

20 K:

Grattis!

Så kul att du vann!

Ha en bra vecka!

Kram!

21 Lillmonster:

Stort grattis. Vad kul att ha döpt en serie som sedan kommer att säljas. Något att vara stolt över. :)



Kram Kram

Kommentera här: