Fototriss - Hett!

Söndag igen. Fattar inte vart de regniga veckorna tar vägen.... Veckans Fototriss har temat Hett. Här kommer tre dagsfärska foton från några av mina favoritljusstakar här hemma. Ganska mysigt att tända ljus så här på morgonen, när det är lite småruskigt ute. Hade jag nog inte gjort om det inte var för Fototrissen skull idag! Men detta får nog bli en ny vana när det är gråväder ute :-)! Ja, temat är ju HETT idag & brinnande ljus är ju verkligen hett! Dessutom blir man het inombords av mysfaktorn med ljus. Klicka HÄR för att se alla andras bidrag till detta heta tema.





Nu ska hela familjen trotsa vädret & ge oss ut på en promenad. Killarna cyklar dock. Målet är att köpa fika... Det lockar ju alltid :-)! Sedan blir det mysigt att komma in i värmen igen, tända ljus, fixa kaffe & mysa med fika.

Jag hoppas att ni har sett tävlingen som just nu pågår på min blogg! Fantastiska vinster från Eva Solo & Anna Doll! Klicka på bilden för att komma direkt till tävlingen! LYCKA TILL!



Kommentarer:

1 Jah Hollis:

Ja, tänka att man ska behöva tända ljus för att känna lite hetta i juni. Men det blev ju fina bilder till temat. :-)

2 Livet i byn:

Vilka fina trissbilder!!



Visst är det trist med regnvädret, jag är så less och vill ha uppehåll med värme. Lagom värme!



~Livet i byn

3 Pialotta:

Här skiner solen denna dag, men det blåser.. regnet har stillat sig denna soliga dag.. Hett är det däremot inte här heller, men dina trissfoton blir jag glad av.. stämning om något med hetta i:-) Ha de/Pialotta

4 Helena-hem ljuva hem:

Ja, visst är det lite galet att man ens ska behöva tänka tanken att tända ljus i mitten av juni!? (-:

Men din triss är fin och glad i alla fall!

Här har vi också regnigt idag. Hoppas att det ger sig snart och att vi får lite sol och hett väder! Kramis! (-:

5 lilalili:

Underbart stilla, vackra, heta bilder alla tre!

Hoppas du får en skön vecka! Kramis

6 Famos/Menageriet:

Mysigt med alla Dina ljusbilder.

Första bilden är min favorit!

Ha en fin vecka!

7 Majsan:

Kikar in på Din heta triss. :)

8 Anette:

Gud, så snygga favoritljusstakar du har! Allihop! De där från Cult design är ju så fina och så finns det ju så mycket annat fint därifrån......

Glass med turkisk peppar?! Det lät ju hur gott som helst. Hett och svalt på samma gång liksom! /Anette

9 Photos by Storm:

det var en fin samling ljusstakar. Jag gillar den första. Fy för regnet ni haft/Lis

10 Barbro S:

Mycket fina ljusbilder, gillar den första mest.

11 Therese:

Jättefina ljusstakar du har ;-)



Och visst är det alltid mysigt med lite fika, minsann värt att gå i regn för!!

Kram Therése

12 Anonym:

Fina bilder:)

Kram Lallis

13 christina:

Stor mysfaktor och varmt blir det!! Fina bilder! /christina

14 Designtjejen:

Hejsan!

Tittar in och säger hej :-) Hoppas att du har haft en bra helg. Jätte fina bilder!

Kramar

15 Inspirera Mera:

Vad mysigt med ljus, speciellt nu när det är kallt och rått ute.

Kram Sandra

16 Anna:

Jättefina heta bilder! Jag gillar din kandelaber massor :-) En sådan skulle jag också vilja ha... Det lät som om ni hade en mysig söndag, trots att vädret kanske inte var det bästa. Hos oss regnade det hela dagen i går och då tände jag också ljus. Det är rätt så mysigt att "få" göra det så här på sommaren också.



Jag passar på att kika in här nu medan jag är kvar på jobbet. Datorn är för tillfället urkopplad hemma hos oss eftersom renovering av data-/gästrummet pågår. En massa målning har det krävts, men nu är det bara lite målning samt tapetsering av fondvägg kvar. Vi måste också försöka hitta en bra bäddsoffa så att rummet kan rymma våra gäster.



Nu är jag snart redo att packa ihop och ta sommarlov. Jag hoppas att ni har en mysig början på lovet! KRAMAR I MASSOR

Kommentera här: