Eva Solo glas

Som ni kanske ha börjat förstå vid det här laget så är jag en kär vän av Eva Solo-produkter. Så kanonsnyggt, stilrent, enkelt & elegant. När vi firade vår 10-åriga bröllopsdag fick vi en kylskåpskaraff & två glas till. Jag blev så förtjust i glasen att jag köpte till 6 st när vi var i Gävle under midsommarhelgen.








Passade på att skapa en ny kategori nu också - Eva Solo såklart :-)! Det lär ju inte vara sista gången jag skriver inlägg om dessa underbara produkter. Lite finns under katergorin Önskelistan också ;-)! Hoppas att ni alla får en kanonskön helg i sommarvärmen!


Kommentarer:

1 Proforma - Irene:

Snygga glas... och vad ska man med bara två till :)

Trevlig helg!

Kram

2 mamma millan:

fina!!!



Härlig sommar helg

♥önskar Millan♥

3 Ingmarie:

Håller fullständigt med dig,ursnyggt!

Lite som less is more!



Ha det gött där uppe!

4 Bokmalen:

Här har du en till som gillar Eva Solo!! Sakerna är verkligen enkla å vackra i designen. Fotbollsturnering för brorsonen väntar så vi ska åka hejja!!

Trevlig helg!!

Kramen, Maria

5 Carina - inspirera:

Jag är också väldans svag för Eva Solo - de gör så fina saker! Enkelt och snyggt :)

Kramen.

6 J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Så snygga! Vill ha! Ha en bra dag! Kramar

7 Annette:

Åh så snygga!!! Jag vill också ha dessa!! :-)



Kram Annette

8 InneoUte-Malin:

Det mesta från Eva Solo håller hög klass - så även detta. :-) Vi har också karaffen och är helnöjda. Den är bra till såväl vin som vatten.



Ha det gott i värmen.



Kram Malin

9 fru Sätterlund:

Jättefina glas - förstår att de gillas :) Hoppas ni mår bra i värmen!

Sköt om dej!

Kram Therese

10 -Milly-:

Tjingeling på dig! Önskar dig en underbar dag.

Är allt bra med dig?



Jag la till dig på bloglovin'

Om du tycker om min blogg får du gärna göra detsamma!



Kram :)

11 Mrs. b:

Snygga glas!

Jag börjar bli trött på våra jättegamla ikea-dricksglas (som dessutom bara blir färre och färre), skulle helt klart vilja ha något nytt.

Kommentera här: