Det kom ett rosa paket med posten idag! :-)

Idag kom det ett rosa & vit prickigt paket hem i min brevlåda!


Med stor lycka öppnade jag paketet, som Fru Sätterlund har skickat till mig! TACK UNDERBARA DU!!! Vad som fanns i? Jo - ett underbart träd! :-)


Det har fått en fin plats på skoskåpet i vår hall. Det är något av det första man ser när man kommer hem till oss!


Prickarna på tavlan är inte så IRL - såklart... Det är en pyramidtavla med familjens efternamn & förnamn som jag har knopat ihop. Gillar den jättemycket & ska lämna in den för att trycka upp den på affisch!


TACK ÄN EN GÅNG Fru Sätterlund för detta fina paket! KRAMAR!

Kommentarer:

1 Pysseliten:

Super fint :) Kul !Och kul att ses skrev lite på din Mail . Ha en bra kväll :)

2 Lina:

Vilket fint träd!

3 Helen:

Det blev ju jättefint med trädet på skåpet.

kramiz

4 Roxanna - kamp efter cancern:

vilken snygg

5 Emma:

Åh så fint, gulligt:)Ha det bra, kramar emmsan

6 fru Sätterlund:

Vad fint det blev med trädet i eran snygga hall :)Det känns tryggt att det hamnat i så goda händer!

Kramar i mängder,

Therese

7 Synne:

Himmla snyggt träd måste jag säga. Det gjorde sig på hallbyrån.



Danmark är ett yndigt land säger de ju i nationalsången.

Stämmer det.

Det där Kusmi tet har jag sett flera som har hemma. Men inte funnit det själv. Vart får man tag i det här?

Eller i Sverige då förstås....

Snablar med colasmak ja...

Jag har inte sett de någonstans. Men ska kika nästa gång vi åker färja. Ta kontakt med Malaco annars. Direkt. De borde väl kunna hjälpa dig.



Ha nu en fortsatt skön natt. Själv är jag klarvaken.

Synne.

8 Mari:

Va snälla av henne och det pryder ju verkligen sin plats.



Kramar!!

9 Anneli:

Jättefint! Kul att den står i hallen - ett rum som man ofta glömmer bort men som faktiskt är det första intrycket man får av ett hem.

10 Lantligt förälskad:

Mysigt paket & kanonfint innehåll.



Krams!

11 Be Inspired -Inreding och design:

Ah, hon är väl för gullig. Gjorde sig utmärkt där :)

Kramar Sofie

Kommentera här: