Fototriss - ett motiv ur tre vinklar

Söndagen har precis börjat. I dagens Fototriss ska vi fotografera ett motiv ur tre vinklar. Kul! Trots denna sena timma, kände jag att jag ville ha nytagna foton. Hittade annars några bra motiv i mitt fotoarkiv - men kände just nu att det inte var någon sport ;-). Skämt å sido - arkivbilderna kan jag använda någon annan gång...

Vi firade lilljul med svärföräldrarna igår. Lycka för barnen (& för oss!!) att få jul en gång till. Barnen fick då bland annat varsin sådan här - en LEGO Ferrari! Riktigt snygg faktiskt - och kul att bygga! :-):






Hoppas att ni får en härlig söndag! Jag ska försöka installera en annan av julklapparna barnen fick (och vi..)! Återkommer med bilder från det... KRAM till er alla!

Kommentarer:

1 Znogge:

Minns när barnen fått lego i julklapp... Härligt röda bilbilder!

2 Anette:

Oj, vad många julaftonskvällar man suttit och byggt lego. Jag har ju 4 legotokiga söner, så mycket lego har det blivit. Lill-killen har också en sån fin Ferrari!

3 princexswe:

Det är dom otroligaste saker som görs i Lego nu för tiden. Gillar nog den uppifrån bäst.

Jag har inte hjärta att tända guldljusen, dom kommer nog att förbli en del av inredningen. Ha en skön söndag. Eva

4 Anna - Samlaren:

Tänk vad lego kan trollbinda barn och vuxna. Fina detaljer du har tagit på Ferarrin.

5 Boel_L:

Lego tyckte mina barn oxå om,och jag ;) Bra foton/Boel

6 Veronica:

Fina bilder på legobilarna. Sådana där skulle man haft som barn och lyckan hade varit gjord :)

7 Solvarma Irene:

Hej! :)



Snygga bilder på legoåket.



Skön söndag önskar jag dej



Irene 8)



http://solvarma-foton.blogspot.com/2009/01/fototriss-3-vinklar.html

8 eva b:

Vilket vrålåk!! Tänk om man kunde få åka med! Sista bilden, med det smarta slimade bildformatet!

9 marie roxbro:

Oj vad häftig den var...även här blev det mycket lego men ingen ferrari / ha en bra dag

10 Mari:

Nice!! Lego går alltid hem, jisses vad jag byggt lego i mina dagar......Dick var galen i det.



Tror inte det finns bättre leksaker att köpa faktiskt.



Nu fotar jag för fullt men har noll koll på alla knappar så jag använder bara auto än så länge. Allt tar sin tid. Tittade lite på det jag fotat och det ser ganska bra ut....hum.....

Kanske ska ge mej på fototriss jag med sen när jag blivit varm i kameran och kläderna. Verkar kul!



Kram och ha en bra söndag!

11 Carina:

Vilken fin leksak, och kul när barnen får använda sig av lego.

Ibland har jag nästan fått för mig att det inte är någon som bygger lego, bara dataspel o dylikt.

12 Mrs. b:

Läcker lego-bil! Här hemma är det duplo som gäller än så länge... :-)

13 Lissen:

Lego är den ultimata leksaken för både killar och tjejer. Härliga bilder och förstår att ni har haft roligt med att bygga.

Ha det så gott!

14 paula:

Wow. Bilden framifrån blir min favorit.

15 annette:

Den skulle jag kunna tänka mej att dra ett varv med i stan;)

Så snabbt Ni fick dem byggda!



Bild nummer ett blev favorit!



Ha en skön söndag!



Kram //annette

16 lilalili:

Förstår att du gillar de här julklapparna ;) Läckra på foton också..Bild nummer ett blir min favorit!

Kramis

17 Kerstin:

Så snyggt att jag blir sugen på att bygga Lego själv. ;)

Jättefin tolkning.

18 Pialotta:

Häftigt med Lego.. det fanns en tid, då golvet hos mig var fyllt av klossarna;-) Fina foton o vinklat:-)

19 Jenny:

Damn, den va ju cool! ^^

Jättesnygg blogg, btw!



Kolla in min blogg, om du har tid! Thanx på förhand ♥

20 Gunvor:

Verkligen fint tolkat! Och lego fanns det här också förr när sonen var liten. Han var duktig på lego byggen.Sen kom ju barnbarnen, fyra pojkar på rad, då blev det ännu mera lego. Kul var det i allafall.

21 morsdeka:

Den vågar jag inte visa Kärleken. Då vill han säkert ha en. Både en i Lego och en i plåt. En i naturlig storlek. Trevliga bilder. KRAMEN!

22 http://joelineottosson.blogg.se:

check out my perfeckt life!

23 Ingalill_S:

Superfräcka bilder, ettan blir min favorit.

24 Ellas Inspiration:

Verkligen fräck tolkning!



Jag valde att ha lite julstämning...



Kram Karin

25 SysterLilli:

Åh, lego är ju kul. Och Ferrari är aldrig fel! ;)

Fina bilder alla tre. Förstår att både barnen och ni vuxna hade det kul med legobilarna. :)



Ha det gott!

26 isabels värld:

Önskar dig en trevlig söndag! kram Pernilla

27 Lillmonster:

Läckra röda bilder. Lego är ju så kul att bygga ihop men inget kul att plocka från golvet. :)



Kram Kram

28 J o h a n n a - Inredning och pyssel:

Kul med samma motiv men olika vinklar. Vilken fin bild. Ha en mysig söndag! Här har jag precis städat ut julen, riktigt skönt tycker jag. Nu vill jag ha in våren. Ska nog köpa mig en bukett tulpaner sen. Men lite mörkt blir det när man tar bort alla stjärnor, ljusstakar och ljus. Lampan vi hade i köksfönstret har fått stå på byrån i hallen under julen och där passar den bättre. Så nu ska det köpas en ny lampa till köket. =) Och det gillar jag. Ha det bra! Kramar

29 Livet i byn:

Wow, vilken extremt häftig legobil!!



~Livet i byn

30 Trebarnsmamman:

Wow vilken legobil!

31 Photos by Storm:

Åh, finns det så läckra legobilar nu för tiden? Snyggt fotat/Lis

32 AKO:

Vad roligt med en Legobil! Jag hade egentligen tänkt fota en riktig bil till veckans Fototriss men hittad ingen som var nog rolig för det. Frontbilden är den bästa.

33 Synne:

Har en likadan uppe. skitläcker....

Fina bilder. Mittenbilden blir min favorit.

Synne.

34 Avsändare Margareta:

Det var en gång lego, kul att minnas. Snygg Ferrari och snygga foton, det är kul att bygga med lego och det är något vi alla kan göra, mer legaliserat så länge barnen är yngre och de själva tycker det är roligt.



Speciellt ditt första foto tycker jag om.



/Avsändare Margareta G

35 Fia:

Wow, och redan klara. Superfina bilder, jag fick titta en extra gång innan jag såg att det var Lego.

36 trivago:

Wow! Ferraribilar i lego! Riktigt fina!

37 jeanette:

Fräck Ferrari. Gillar den uppifrån..

38 Jah Hollis:

Fascinerande att Lego fortfarande håller ställningarna. Snygg modellbil.

39 Proforma:

Fräck bil... och i lego dessutom!

40 Noashine:

Jättefin triss, kan tro barnen blev glada :)

41 En Autografsamlares Värld:

Oj, det där verkar allt kul att ha byggt samman =)

42 Petra C:

Snygg fototriss!!

Kommentera här: