Bokstavs-ägarinna! :-)

Äntligen är jag stolt innehavare av svarta bokstäver!!! I´m sooooo happy!!!! Har letat & letat & letat efter rätt storlek på bokstäver, men tyvärr inte hittat några någonstans. Dessutom kan jag ju inte fixa det själv pga av min tennisarm. Så av en slump faktiskt, kom vi in på ett bokstavssamtal på jobbet & då visade det sig att IV-programmet på min skola höll på & fixade i en träverkstad. De blev glada av att få ett projekt, så de har gjort bokstäverna åt mig! Som tack ska jag bjuda på fika!!! Förstår ni hur glad & tacksam jag är?!?! Jag har bokstäverna H O M P E i två olika storlekar! Vad ska jag skriva av det undrar ni då!?!? Jo, faktiskt lite smart tycker jag själv... ;-) Bara genom att byta ut M eller P, så kan jag använda bokstäverna till två olika ord HOME eller HOPE! Just nu har jag HOME i gluggarna i vårt allrum! Är jättenöjd med resultatet. Village-hästarna fick flytta till gluggarna i trappan!








Village Dalahästarna finns nu i gluggarna i trappen istället!





Jag hoppas att ni har sett tävlingen som just nu pågår på min blogg. Du kan vinna fina produkter designade av Erika Tubbin! Klicka HÄR för att komma direkt till tävlingen!

Kommentarer:

1 Proforma:

Dom blev väl fina! Smart tänkt med bokstäverna M och P. Jag gillar dina dalahästar också!

Trevlig helg!

Kram

2 Mari:

Så fina och perfekt med att ge dem "arbete" på det sättet, lite byteshandel är kanon och få göra nåt annorlunda måste vara kul.



Vet inte, men de kanske kunde göra fler till försäljning och låta pengarna gå till nåt gott ändamål....spekulant finns här...



Gillar de raka linjerna och storleken.



Fint med glugg i väggen, hade det i huset vi hade i slutet på 80-talet och jag älskade det. Dina hästar är ju supersnygga med mönster på, mina är enfärgade men det får duga.



Kram och ha en goer dag!!



3 Snusans Inredningsblogg:

Snyggt! Kul att enkelt kunna ändra ord åxå. :)

4 Jenny:

Amen vad snyggt!! Är tavlorna också hemgjorda? Hur har ni fått till lampan som lyser däri utan att jag ser någon sladd?

5 Lillmonster:

Blev ju skitsnyggt. Vilken tur du har som hade det på så nära håll.



Kram Kram

6 Helen:

Vilka fina bokstäver, vad bra att du kunde få hjälp och samtidigt fick dina hjälpare nåt att göra. JAg vill ha ett stort L på ytterdörren, tänkte be min pappa om det, hoppas att han kan hjälpa mig.

7 Livet i byn:

Det var himla smart måste jag säga, först tänkte jag "vadå Hompe" men sedan trillade poletten ner ;0)



~Livet i byn

8 Kikan:

Attans vad snyggt!!! Och smart att kunna variera ord genom att bara byta en bosktav. Trevlig helg! Kram Kikan

9 MissStorm:

Så fint det blev! Både med bokstäverna och med hästarna. Verkligen smart med både M och P!



Kram

10 isabels värld:

Vad fint!!! Smart med två kombinationer också =) Blev hur tjusigt som helst! Förstår att du är nöjd! Hoppas du har en trevlig helg! kram Pernilla

11 Helena-hem ljuva hem:

Kul att du gillar vårt kök!! (-: Nu i mars är det 4 år sedan vi totalrenoverade köket och vi älskar det fortfarande!

Snygga bokstäver och snygga (dala)hästar också!

Hoppas att ni har en bra helg! KRAMIS!

12 Anna:

Oj så fina bokstäver eleverna fixat åt dig! Smart av dig att beställa i två varianter också ;-) Dina hästar från Village gillar jag också massor!



I dag har vi haft en lugn lördag här hemma. Så skönt efter en väldigt intensiv vecka. Tänk att 8:00 kan kännas som sovmorgon... Hoppas ni har en underbar helg! KRAMISAR I MASSOR

13 Petra C:

Snyggt! Härliga gluggar ni har att ställa in "piff" i.

14 fru Sätterlund:

Skitsnyggt och smart! Vilken tur du hade som kunde få dem i rätt storlek och till en sån bra deal. Fortsatt trevlig helg!

Kram

15 fru Sätterlund:

Ska du till mina hemtrakter? Vad roligt :) Här har det kommit säkert 3-4 dm snö i helgen. Hur mycket som helst... Det måste vara mycket snö i Romme eftersom de har kört snökanonerna tidigare också. Tror garanterat att alla pistar är öppna. Ha så kul!

Kram

16 J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Åhh så snyggt det blev!! Jag vill också ha bokstäver hemma hos oss! Det är så himla fint! Kramar!

17 Anonym:

Åh, så fint! Har sett olika kombinationer med bokstäver på lite olika stllen nu, sugen på att fixa nåt eget!:)

18 Alicia - foto, shopping, hästar, sång:

Vad fint :) jättesöt blogg också.

19 Malin:

Vilken bra deal! Hoppas dom blir nöjda med fikat.

Kommentera här: