Vinnarna i Anna Doll tävlingen är...

Oj så kul med så stort deltagande i Anna Doll-tävlingen, som jag haft för att fira mitt ett års jubileum här på bloggen! Har fått in riktigt många tävlingsbidrag via mailen också. Nu har äntligen tre vinnare dragits! Ena sonen & jag har suttit & klippt + vikt lappar i en oändlighet känns det som... :-).

De tre lyckliga vinnarna är:
   Camilla har bloggen Camillas nya hem.


Helena har bloggen Hem Ljuva Hem. Hon vann på sin länk-röst!


Johanna B. har bloggen Johanna Billingskog.


GRATTIS till er alla tre lyckliga vinnare! Anna Doll kommer att höra av sig till er i veckan som kommer.



Kommentarer:

1 Camilla:

WOOOOOOOOHOOOOOOOOOO! Jag är så glad nu så du anar inte! Min första vinst är den bästa någonsin! Kan helgen börja bättre? Wiiiie!

2 Puffi Star:

Förressten?



Vem har designat din blogg? Jag vill med ha sånhär fin design.



Kram/Emma

3 Mari:

Grattis till vinnarna....ingen tur som vanligt men jag är glad för det för jag får jobba i helgen, tadaaaaaaaaaaaa!



Kram och ha det så gott!!

4 Johanna.B:

Va kul! Vilken peppning inför min tenta som börjar snart! Perfekt start på dagen!



Kram

/Johanna

5 Helena-hem ljuva hem:

Åhhh, vad kul!!! Så himla glad jag blir. (-:

Det verkar som att jag har tur med det mesta den här veckan! (-:

KRAM Helena

6 Anna:

Grattis till vinnarna! :-)



Vad snyggt ni fått i köket och vad duktig du varit som målat väggen själv! Jag tycker det blev jättebra.

Din "take time"-tavla passar perfekt ovanför soffan!



Nu är det äntligen helg efter en hektisk vecka på jobbet. Jag hinner/orkar knappt med någon datatid om kvällarna heller tyvärr. Nu börjar det bli dags för många evk:er och snart närmar sig alla utvecklingssamtalen också plus att jag inte rättat alla np-uppsatser än. Vissa veckor är det hektiskt att vara lärare. Tur att sportlovet bara är en vecka bort.



Vad hittar ni på i helgen? Vi ska till kompisar på middag i kväll och nu hoppas vi såklart att ingen insjuknar i sista stund. I går fick vi veta att det går magsjuka på dagis... Denna gång tänker vi däremot klara oss!



Jag hoppas ni har en jättemysig helg! STORA KRAMAR

7 Namlooc:

Grattis till vinnarna :P

Kommentera här: