Bloggen 1 år! Fantastisk tävling med priser från Anna Doll!!!

IDAG FYLLER MIN BLOGG 1 ÅR! Wow, vad fort tiden har gått! Vilket år det har varit! Jag har fått en massa inspiration, både genom att leta efter material till egna inlägg samt att läsa alla härliga bloggar som finns ute i cybervärlden!

TUSEN TACK för alla härliga, underbara & snälla kommentarer jag har fått under detta år! Ni FÖRGYLLER verkligen min dag! Det fanns inte i mina drömmar att jag skulle få så många besökare! Tänkte mer att göra som en dagbok för mig själv... Sista tiden har det dessutom kommit till en hel del nya kommentarsskrivare, vilket uppskattas otroligt mycket! Välkomna hit & hoppas att ni stannar kvar! :-)

För att fira detta ett-års-jubileum tänker jag ha en fantastiskt fin tävling här på bloggen! Det är Anna Doll som är så otroligt snäll & generös & skänker priserna! Hon har nyligen öppnat en otroligt fin webshop, både med sina egendesignade produkter samt med ett stort utbud med designade produkter till bra priser. Anna Doll finns har även en butik i Söderköping.
 
Vi lottar ut dessa tre produkter:
* Eva Solo karaff
* Valfri Rosti produkt (välj själv vilken färg & vilken vara)
* Lalo armband

Titta in i Anna Dolls webshop för mer information om produkterna.

Så här enkelt är det att tävla:
Klicka på länken Anna Doll, så kommer du direkt till hennes webshop. Svara på frågan: Vilken produkt är din favorit i Anna Dolls webshop? Skriv sedan ditt svar i en kommentar till detta inlägg eller maila till
[email protected]. Anna Doll vill gärna använda din mailadress för att skicka ut nyhetsbrev. Skriv i kommentaren eller mailen om du inte vill ha dessa nyhetsbrev.

Du kan enkelt få en extra röst i tävlingen genom att göra följande (absolut inget krav, bara en superbra möjlighet till större vinstchans...):
Om du har en blogg: Skriv ett inlägg på din blogg och länka till tävlingen & till Anna Doll. Du får gärna använda bilden ovan i ditt inlägg. Glöm inte att skriva här om du har länkat, så att jag vet att du är med och tävlar med en extra röst. Fyll även i din mailadress när du lämnar kommentaren, så att jag lättare kan kontakta vinnaren för adressuppgifter. Mailadressen kommer endast att vara synlig för mig och Anna Doll!

Om du inte har en blogg: Skicka ett mail till 5 vänner och en kopia till min mail (
[email protected]) och tipsa om tävlingen.

Detta är ju en perfekt present till dig själv eller någon nära.

Tävlingen pågår till och med fredagen den 20 februari, kl. 20.00. Då kommer jag att lotta fram de tre lyckliga vinnarna.




Kommentarer:

1 Livet i byn:

Stort grattis bloggen och bloggmamman på ettårsdagen!



~Livet i byn

2 J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Ett stort grattis på ettårsdagen!! =) Och vilken fantastisk tävling du har ordnat med riktigt fina priser!! Självklart ska jag delta, men ska strax iväg på möte så det får bli senare eller en annan dag. Hoppas att du får en riktigt bra dag och underbar helg! Stora kramar!!

3 Mirka:

Jag vill vara med!



Min favorit bland alla fina saker är nog dessa muminmuggar som jag samlar på. Har alla dem som visas i butiken. Men om jag ska vara rolig o välja nåt som jag verkligen önskar mig, så är det en sån där termoskanna från Stelton i vitt.



Hoppas allt är bra! Med mig är det fint, snart kommer ju bebisen :)

4 Änglahår:

Min favorit är setet från Selton termos & brödpåse.



Stort grattis o självklart fortsätter jag följa dig framöver!

Länkar till din tävling från min blogg så jag får två chanser.



Trevlig Helg!

/Änglahår

5 Junitjej [Vinn ett tandsmycke!]:

GRATTIS TILL DIN BLOGG!!!



Jag har en frågestund på min blogg just nu. Hoppas du vill ställa en fråga!

6 Jenny:

GRATTIS till ett jättebra bloggår! Jag vill självklart vara med att tävla. Min favorit hos Anna Doll är Cord Golvlampa, så enkel och så snygg!

/Jenny

7 Proforma:

Grattis på ett-årsdagen! Och grattis till många år framöver, klart jag följer med! Ska kolla runt på Anna Doll nu!

Ha en riktigt bra dag!

Kramar

8 Angelica:

Grattis!!



Min favorit hos Anna Doll är Steltons Memorystone! Den vore perfekt för mig och min lika snurriga sambo.. Vi skulle ha den i hallen så att vi inte glömmer bort det den andre av oss ber om hehe :-)



Om jag vann skulle jag vilja ha Eva Solo karaffen. Den skulle min fina mamma få i födelsedagspresent nu i vår!



Har länkat till tävlingen på min blogg :-)



Många kramar,

Angelica

9 Inspirera Mera:

Min absoluta favorit hos Anna Doll är radion Model One Radio från Tivoli Audio. Den skulle jag gärna vilja ha i köket. Kram Sandra

10 Lillmonster:

Svårt att välja. Men det får bli muffinsformen - den som blir 12 små rosor.



Jag har länkat och lagt upp din bild på min blogg.



Kram Kram

11 fru Sätterlund:

Grattis vännen till 1-årsjubileét :) Mina favoriter är nog den röda koppen Sailor från Gustavsberg, ljuskronan Mir från Herstal eller Cord golvlampa :)



Om jag vann skulle jag välja en Rosti :)

Trevlig helg!

Kram Therese

12 Stina:

Grattis till att din blogg fyller 1 år. Självklart vill jag vara med och tävla. Jag länkar från min blogg till din och till Anna Dolls



Min favorit är vasen som är designad av Alvar Aalto!



Kram Stina

13 Anonym:

Grattis på 1-års dagen!

Jag vill väldigt gärna vara med och tävla.

Min favoritprodukt blir bakformarna, jag hoppas att jag inte behöver välja en av dem för jag tyckte de var superfina allihopa!

Om jag vasnn skulle jag välja en Rosti produkt, för det är något jag verkligen behöver.

Jag vill inte ha nyhetsbrev utskickat av den enkla anledningen att jag tycker det är ganska irriterande, bra sidor som denna var kikar jag ändå in på med jämna mellanrum :)

Däremot så har jag länkat i bloggen: http://linblogg.blogspot.com/2009/02/anna-doll-priser-202.html

14 evamar:

Tack för tipset. Klart jag är med och har länkat i tävlingsbloggen:



http://evamar.blogg.se/2009/february/val-bland-tre-vinster-20-februari.html



Min favorit är Anna Dolls eget mönster Slinga. Gillar både kuddarna, tyget och brickorna.

15 linda:

jag vill vara med!



jag föll för Öst & Väst Spritglas när jag kikade igenom webbshopen.

jag har länkat i bloggen här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/february/anna-doll.html



om man får välja pris viner jag järna karaffen.

16 Marlene:

Det är jämt mellan Castle Tårtform och muminmuggarna :-)



Jag har länkat i min blogg http://busmammanvinner.wordpress.com/2009/02/13/den-20-februari-kl-2000/

17 Elina:

"krydda örtkruka" är min favorit. Älskar att ha färska kryddor i köket :)



Är jätte gärna med och tävlar.



Hoppas du får en jätte bra alla hjärtans dag imorgon med massor av kärlek! Kram

18 Laura:

Hej å grattis på 1 års dagen!!

Jag är gärna med å tävlar har även länkat på min tävlingsblogg;

13.html" rel="nofollow">http://segtsomkolatavlar.blogspot.com/2009/02/tavling-20-feb13.html

Min favorit hos Anna Doll är Flora Vas från Georg Jensen han/de gör ju helt underbara saker!!

Anna Doll får gärna skicka nyhetsbrev till mig

19 Mari:

Klart jag är med.................wow så mycket fint, det var svårt att välja ut nåt men Cobra-ljusstakarna blev en favorit fast det var nästan hopplöst att välja ut nåt fanns så mycket snyggt



Länken till din tävling är här:http://marityrenia.blogg.se/2009/february/tavling-vinn-finfina-saker-hos-dahlarna-i-sa.html



Kram och ha en jättebra kväll!!!



Ligger lågt, är sleten och hundvakt.....

20 Malin Inspiration & design:

STORT GRATTIS TILL DIG!!!!!!!!!! :)

NU ska det väl firas med tårta??!!:)

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!!

21 Anna:

Grattis på din ettårsdag vännen min!!! Du och din blogg har blivit en mycket mysig del av min vardag. Jag ska vara med i tävlingen, men just nu pågår det mycket spännande saker i mitt liv och jag hinner inte med så mycket datatid just nu. Jag berättar mer om vad som är på gång snart ;-)



Ha en jättemysig helg! KRAMISAR

22 mia:

Jag tycker mycket om Lalos armband och A Stitch kombinationen är min favvo.

23 Sofie:

Grattis till 1-årsdagen! Visst går tiden fort när man har roligt! :)



Min favvoprodukt är de vackra Blås ljuslyktorna. Helt fantastiskt fina!



Har länkat till tävlingen i min blogg!

Kram, Sofie

24 SoffiZ- Oliwers mamma-Tävling i bloggen:

Min favvo är karaffen eller blås vas=) jag är såklart med o tävlar=)

25 isabels värld:

Grattis på 1-årsdagen!! Kram Pernilla

26 Linda Ericsson:

GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS!!!! Till ettårsdagen av din blogg. Den har förgyllt även min vardag som ibland kan vara lite trist och grå. Nu är jag med i tävlingen och hoppas på det bästa.

Jag ser framemot ännu ett roligt år på din blogg kramis från mig

27 Alice:

Jag är med i tävlingen!

Min favorit är retroklockan (artikelnr FÄ1)



Och grattis bloggen!

28 Annette:

Grattis lite i efterskott.



Min favorit hos Anna Doll är dörrklockan från Jacob Jensen.



Ha en fin alla hjärtans dag!



Kram Annette

29 Cecilia K:

Vad roligt med en tävling! Man får gratulera till året! Självklart tog jag en surf in på Anna Doll och min favoritprodukt där är Gil 20 Ljuskrona.



I övrigt skulle jag gärna vilja vinna lite Rostiburkar:)

30 Mrs. b:

Grattis grattis till 1-årsdagen! Vad roligt att du firar med en fin tävling!

Jag är gärna med och tävlar. Eller borde jag avstå... fast jag avstod redan hos Mari, så nu måste det vara fritt fram att tävla igen :-)

Det fanns mycket fint där, men en fin sak tyckte jag den självvattnande krukan från Eva Solo var - både fin och funktionell! :-)

31 wirha:

Jag är med och tävlar!!





Jag gillade många av produkterna på sidan - det fanns varierande prisklasser och olika designers vilket var jätteroligt!



Jag skulle gärna ha Eva Solos serie i mitt kök - stilrent och klassiskt uppbandat med nytt och snyggt!! Vitlökspressen, dressingshakern och citruspressen tilltalade mig dock lite extra...





länkat: http://wirha.blogspot.com/2009/02/kokstillbehor-samt-armband.html

32 En Mölnbobos Liv - Mammablogg:

Jag hittade massor som jag gillar, men muminmuggarna var för söta och det fanns mycket kul för barnen också.



Jag har länkat i min tävlingsblogg



http://molnboanna.blogg.se/2009/february/anna-doll.html



Vill gärna ha nyhetsbrev

33 Heidi:

Hej!



Jag är med och tävlar!

Har länkat på min blogg

http://vittsomsockertavlar.blogspot.com/



h[email protected]



Åh kan man välja bland alla dessa underbara saker? Jag gillar dock Rörstrand väldigt mycket och har länge önskat mig en hel servis med de!

34 Heidi:

GLÖMDE!

De får gärna skicka nyhetsbrev till mig och jag skulle valt en stor ljusblå skål med Rosti

35 Jeanette:

Jag är väldigt förtjust i Eva Solo och hennes citruspress är min favorit just nu.

36 Amanda:

Stort grattis till ettårsdagen!



Min absoluta favorit från Anna Doll är utan tvivel Eva Solos vitlökspress, älskar hennes saker.

37 Helena-hem ljuva hem:

Stort grattis på ettårsdagen!

Jag gillade jättemånga produkter på Anna Dolls sida, men min absoluta favorit är ljuskronan Mir! (I love)! Jag kommer att länka till tävlingen i min blogg. KRAM Helena

38 Helena-hem ljuva hem:

Oj, jag glömde ju skriva att om jag vinner vill jag helst ha en Rosti-produkt, har ej bestämt vilken.

Kram!

39 Karolina:

De var super svårt att välja ut en favorit, men jag måste säga att Vattnandekruka blev nog en favorit. Gud så läckert och behändigt, jag som har svårt att få kryddor att överleva.



Jag kommer länka till tävlingen på min sida.



40 Therese:

Jag är med och tävlar!



Har länkat:

http://lurans.blogg.se/2009/february/anna-doll.html





Och favoriten är de självvattnande krukorna från Eva Solo, det är nog det enda som skulle få mina kryddväxter att överleva...



Trevlig dag!



Kram

Therese

41 Sofia:

Grattis på ettårsdagen! Hurra Hurra! Vilka fina priser, och jag måste säga att Anna Dolls shop hade mkt smakfulla saker. Min favorit på sidan är Georg Jensens ljusstake A2, den där med tre klot, men vattenkannan från Eva Solo är också en favorit eftersom den både har smarta funktioner och är grymt snygg!



Ha en toppendag, kram

42 Lindisen:

jag är med. mina favoritsaker är nog kakformarna/muffinsformarna i olika figurer!



http://lindisentavlar.blogspot.com/2009/02/anna-doll.html

43 Erika:

Cord Golvlampa



länkat har jag oxå!

44 Jenny:

min favorit är "Gläns Ljusstake 32cm"

http://zipzo.blogg.se/2009/february/entry-30309283.html#comment

vill inte ha nyhetsbrev.

45 Bokmalen:

Grattis till 1 år!! Å, vilka priser!! Jag gillar alla Eva Solos grejer å blir ju glad att kunna hitta alla hennes saker på ett ställe! ;) Anna Dolls brickor gillar jag oxå. Men absoluta favoriten är Eva Solo å en tebryggare står på önskelistan...

Jag är med å jag länkar!!

Kramen, Maria

46 Rebecka:

Åh vad kul, jag vill vara med =)

Jag har många favoriter från hennes sida...finns så mkt fint som jag skulle vilja ha men om jag måste bestämma mig för en är det Pottery kudden och om jag får välja en till så är det cord lampan.. kan inte bestämma mig =)

Fina priser du har med i tävlingen!

Kram Rebecka

47 Jill:

Grattis på 1-års dagen!



Får ta mig en liten tur in till Anna Doll och titta.



Hoppas du får en bra start på nästa vecka!

48 Linda:

Gud jag älskar hennes sida verkligen,mest av allt så gillar jag Georg Jensen Bloom Skål Stor, då jag samlar på Georg Jensen. Sedan är även Eva Solo är stor favorit!

49 nathalie:

Hej!

Grattis på 1-årsdagen!



Jag är verkligen förtjust i Steltons temosar speciellt den rostfria.



Ha det bra!

50 Anne Kennås:

Hallå! Vill GÄÄÄÄRna vara med. Min favorit är Margretheskålarna Rosti och jag har länkat till

http://stjarnorochchampagne.blogspot.com



Kram Anne

51 Frida:

Min favorit förutom Evas Solos produkter är de fina kuddarna "slinga & vass". Kul med lite nya mönster och ny svensk design!



Om jag vinner skulle jag önskat mig vattenkaraffen.

52 Malin:

Grattis till 1 år som bloggare!



Min favorit (om jag nu måste välja en sak, gillar nämligen det mesta!) är George Jensens ljusstake Swing kandelaber. Jag såg den i Danmark på rean för 2 år sedan och stod och höll den i handen. Dock var plånboken knaper så den lämnades kvar på hyllan till förmån för någon annan lycklig köpare. Jag kan fortfarande inte släppa den ur tanken utan tittar alltid efter ljusstaken i olika inredningsbutiker. En dags så ska den få sin egen lilla plats hemma hos oss.

53 Malin:

Nu har jag även länkat till tävlingen!

54 Fyraihuset:

Jaag blev helt kär i valdorfdockorna!! Så en sådan vill jag vinna i pojkmodel till min lille son som fyller 1 i mars.

Jag skriver om tävlingen hos mig också så jag får två röser. Hoppas hoppas hoppas jag vinner.



Det är okej med nyhetsbrev.



/nina

55 Iben:

Min favorit i Anna Dolls butik: Citruspressen från Eva Solo.

Hoppas på tur!

56 maria:

mina favoriter är rosti´s bunkar dom är verkligen hur bra som helst! håller för allt!

57 Desiree:

Tack ska du ha! Jag köpte dekorplasten på Coop Bygg här i Eskilstuna. Såg även att K-rauta hade likadant. Inne hos http://mellmine.se/ finns det jättefina dekorplast i mönster!

58 Anna S:

Grattis på 1-årsdagen!

Oj så mycket fint det fanns hos Anna Doll!! Min absoluta favorit är golvlampan Cord Lamp. Skulle bli väääldigt lycklig om jag vann den. ;-)

59 Jeanette:

Hejsan! Självklart vill jag vara med i utlottningen.

Min favorit hos Anna Doll är Mir Ljuskrona & även pingvinerna var söta (samlar på dom)

60 Desiree:

Hej! Jag är gärna med o tävlar o har länkat till tävlingen på min blogg. Har aldrig varit inne på Anna Dolls webbsida tidigare, men när jag fick se allt det fina hon säljer så kommer jag garanterat o besöka henne igen. Min absoluta favorit är karaffen från Eva Solo (den som är bla vinsterna) Så fantastiskt fin, det blev kärlek vid första ögonkastet när jag såg den. Vinner jag inte den så ska jag definitivt köpa den.

61 BlomsterDesign:

Grattis på 1års dagen, sådär lite i efterskott=)



Jag vill också vara med och tävla och fira din ett års dag.. .

Finns så mycket fint hos Anna Doll men jag får väl bestämma mig för något och då blir det Tivoli Audios model one radio tycker best om den vit/silvriga såå snygg! Vill ha!!!

Hoppas du får en toppen dag! kram elli

62 Anna:

Såklart att jag vill vara med och tävla och fira dig!



Min favorit hos Anna Doll är "Mambo 5 st armringar Lalo" Grymma! :)



Ha en kalas dag!

Kram Anna

63 Kakan:

Min favorit hos Anna Doll är Steltons termos. Den har så otroligt snygg design. Enkel och ren.



Ha det bra!

Karin

64 Johanna.B:

Min favvo blev nog retroklockan från färg och form!



Kram

/Johanna

65 Emma:

Å maremekkos grytvante är ju så himla snygg!:)

Håller min kära tumme nu för ett pris!:)

Ha de fint!

66 Cate:

Åå, vad roligt.

Jag hade Anna Doll som lärare på gymnasiet. Hon bodde också över oss när jag bodde hos mamma. Hade inte en aning om att hon startat en webbshop! Det var roligt att se!!! Känner du henne eller? Skitsmart marknadsföring!



Jag gillar såklart Rostis alla melaminsaker, helst i vitt!

67 Michaela:

En blå Steltontermos är min favorit!

har länkat: http://mumandme.blogg.se/2009/february/fina-priser-avslutas-202-kl-2000.html

68 Linda P:

Stort grattis!



Min favorit är en radio från Tivoli Audio!!



kram

69 Petra:

Grattis, ser fram emot flera års bloggande. Du har en bra blogg.

Jag har mailat min favorit men kom på att jag skulle ju länka oxå, så nu är det gjort.

Klart man vill ha dubbel chans att kunna vinna, hihi



ha det gott & keep up the good work

kramizar

70 Mikaela:

Grattis på ettårsdagen! Hela 10 dagar äldre än min blogg.. fast jag har inte alls varit lika kreativ och duktig på att göra inlägg..



Klart jag också vill passa på att vara med och tävla.. Skulle man välje EN favoritsak hos Anna Doll?! Det blir ju svårt för där fanns så mycket fint, men får nog välja pallarna med vass eller slingmotiv (blev mer än en sak ändå haha).



Ha det så bra!

71 Maria:

Grattis till ettårsjubileet!

Självklart är jag med och tävlar=)

Min favorit hos Anna Doll är nog alla Eva Solo saker och då kylskåpskaraffen!

jag länkar till tävlingen och Anna Doll i min blogg!



Hälsn Maria

72 Christina:

Grattis till ett år, jag har varit här och kikat rätt mycket. Min favvo är helt klart Stelton termosen, tidlös och skitsnygg.

Många kramar //C

73 Maria:

Glömde skriva min mail i mitt inlägg...här kommer den!

74 Anonitota:

Jag vill gärna vara med och tävla!

Min absoluta favorit är "PAL Radio" i svart eller vitt!

75 Helena på R&S:

Grattis på ett års dagen !

76 Emma:

Grattis grattis!!!=)

Min favorit hos Anna Doll (om man nu måste välja, finns ju mycket "vill ha") så är det nog Marimekkoburkarna, i like!

Kramar emmsan

77 Pernilla:

Oj så svårt att välja...men det får bli Events Salladsskål.

Jag länkar på min blogg också :-)

78 Maria:

Grattis till ett år! Jag vill gärna vara med och tävla! Lägger en länk till höger på min blogg. Var jättesvårt att välja en favorit i sortimentet, men jag fastnade för Quartet Minikakformar.

79 Billabella:

Grattis till första året. =)



Min favorit är termoskannan från Eva Solo. Är löjligt svag för kannorna av olika slag därifrån.



Länkar i min blogg också.

80 J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Så, nu är jag äntligen med och tävlar. =) Har skrivit ett inlägg om tävlingen, du hittar det här: http://inredning.webblogg.se/2009/february/tavling-hos-dahlarna.html

Det var svårt att välja ut en favorit bland alla snygga produkter, det finns så mycket som jag vill ha. Men tillslut valde jag termosarna från Stelton, för det är något som skulle komma bra till användning hemma hos oss. Kram

81 Cecilia:

Jag vill också vara med och jag har länkat till tävlingen på min blogg! :-)



Min favorit är ljus staken Season av Georg Jensen - den skulle sitta perfekt på mitt matrumsbord!

82 Namlooc:

Grattis :)

Min favorit är Lalo-krokarna :P

83 Camilla:

Oh, jag höll på att missa tävlingen, har hela tiden tänkt att "jag gör det sen nu hinner jag inte". Fy på mig! :)



Pallarna är helt klart min favorit, supersnygga!

84 Karoleen:

NU är jag med också, i sista sekunden. Inlägg på min blogg finns här: http://blogg.karoleen.se/#post296



Min favorit är Eva Solos Vattningskruka - så att jag skulle kunna sluta att döda alla mina växter!

http://www.annadoll.com/index.php?type=product&prodid=222



Grattis!

85 Susihus:

Att bara välja en sak var ju inte lätt. Men jag skulle gärna vilja ha en Audio Pal radio.

Må gott

86 Anna:

Steltontermosen har varit en stor favorit för mig i flera år... Helt enkelt helt... underbar!

87 anniskattis:

Instämmer i gratulationerna!



Älskar när jag får tips om såna här fina butiker. Jag är verkligen "ringoman" och min favorit just nu är LAR6527_4 - en lila ring från Lalo.



Är såklart med i tävlingen - och tar gärna emot mail från Anna Doll!



Kram från Anna

88 Petra Ahlsten:

Tycker mycket om det du skrev! Skojigt att se lite bra saker och inte endast det vanliga sakerna som man kan se om varje dag. ;)

Kommentera här: