Julklappar från systrarna!

För en som älskar paket, är ju julafton rena drömmen! Och en sådan är jag ;-)! Nu har vi i familjen i & för sig minskat ner rejält på julklappar till de vuxna, sedan barnen kom. Det är barnen som får istället... Ibland önskar jag att jag vore barn igen ;-)!

Av mina systrar fick jag flera fina matchande saker som jag ska ha i köket:



Marimekko Varvunraita kökshanddukar & två olika burkar samt svartvita servetter från iittala!


Jag fick även en lite annorlunda vas från Sia Home! Längtar efter att få sätta i krispiga tulpaner i denna vas.






Kommentarer:

1 Sofie:

Vilka fina klappar! Vasen från Sia är ju helt gudomligt läcker :)

2 Emma:

Finfina klappar:) Kul med paket!!! Ha det bra, kram emma

3 pysseliten:

Vasarna år ju kanon fina :) Vill med ha kan jag hitta den i stan någonstans ?

4 mo:

Åh, vad fina paket du fått. Här ger inte jag o mina syskon varandra några julklappar längre, barnen får istället, men jag håller med, det är rätt kul att få från någon som verkligen vet vad man gillar...kramar o god fortsättning

5 Bokmalen:

Tjusigt!! Jag är som du, älskar att få paket!! ;)

Kramen, Maria

6 InneoUte-Malin:

Jättefina saker! Den där vasen ska jag helt klart titta närmre på.



Hoppas att julen varit riktigt bra!

Kram Malin

7 Camilla:

Vilka presenter, den där vasen är ju bara så fin! Du kan väl visa den sen när du satt blommor i den också?

8 fru Sätterlund:

Vilka snygga julklappar!!! Den där vasen har jag letat som en tok efter, den vill jag också ha!!!

:)



Lyckost du ;)

Kramar Therese

9 H(OM)E STYLING:

Å vad fina grejer! Riktigt häftig vas alltså. Hoppas allt är bra med dig vännen!!!! Återigen grattis till dina fina stolar inne hos emmy :-)



Kraaaaaaaaaaaaaaam

10 Isabels värld:

Så mycket fint!! Är också väldans förtjust i julklappar. GOTT NYTT ÅR!!! kram Pernilla

11 Proforma:

Åh, så kul att fynda och för dig lite extra kul med fynd på Cult ;)

Vasen från Sia har jag också, den är så fin!

Passar på att önska dig Gott Nytt År! Tackar för all inspiration och ser fram emot mer under 2010!

Kram Irene

Kommentera här: