Wiiiii - jag är i final!

Är fortfarande lite skakig! Jag vinner aldrig några tävlingar & kommer aldrig fram när man ska ringa. Men IDAG gjorde jag det!!! Barnen har tjatat att de vill ha hem en artist i samband med Rix Fm festivalen! På torsdag kommer de till Norrköping! Idag ringde jag in, men räknade såklart med att det skulle vara upptaget. Ville bara med gott samvete säga till barnen att jag hade försökt :-)! Och så KOMMER JAG FRAM!!!!! Hur stor är den chansen??? Fattade inte riktigt att det var sant. Sa dessutom fel, eftersom jag blev så nervös ;-)! Sa att jag skulle hämta barnen på dagis - jag har ju inga dagisbarn! Hihihihi! Imorgon onsdag är det final. Har ingen aning om vad finalen innebär. Någon som vet? Om man vinner får man en privat spelning med Andreas Johnson hemma hos sig samt sitta i soffan på Rix Fm scenen! Inte illa va? Men vad pratar man med Andreas om? Barnen är galet lyckliga! Deras absoluta favoriter (EMD, Måns, Martin Stenmarck & Andreas!) kommer till Rix FM i år! Får verkligen hoppas att vi blir de lyckliga vinnarna! Håll tummarna för mig! :-)



Kommentarer:

1 Magdalena:

Graaaaaattis!!!!Hoppas att du vinner, kommer definitivt smyga i buskarna och kika in hos er då....

Kram

2 Marie:

Åh! Jag håller verkligen tummarna. Vilken skräll! Roligt att komma så långt - men tänk att ha herr Johnsson i sitt vardagsrum! Mumma! :)

3 J o h a n n a:

Åh så roligt!! Va spännande! Jag håller tummarna för att ni vinner! Kramar!

4 Knaada:

Håller tummarna! Jag blir nästan nervös jag också...

5 Bokmalen:

Nejmen, så kul!! Självklart håller jag tummarna för dig å hoppas att du vinner!! ;)

Lycka till!

Kramen, Maria

6 Maria:

Åh vad kul!!!! Hoppas du vinner nu då:)

kram

7 Malin Inspiration&design:

Nämen GRATTIS vännen!! Vad roligt!! :) Förstår att du blev nervis...:) Kul sagt hihiii. :D Såklart håller jag tummarna. LYCKA TILL!!!!



Kramar i stora lass!

8 Mrs. b:

Grattis, vad roligt! Hoppas det går bra i finalen!

Jag hörde någon annan i morse när jag var på väg till jobbet, som också kom till final. Fast hon bodde utanför Norrköping så då skulle hon ge det till någon av sina vänner inne i Norrköping.

Men lite lustigt är det faktist - när jag hörde det då i morse, så gick det en liten tanke i bakhuvudet att "ja just ja, "dahlarna" är ju därifrån"!!!

9 Pysseliten:

Men oj vad kul hoppas du tar det hem SEGER !!

det är du värd efter allt ditt onda :)))

jag måste lyssna :))) Då får du Göra Reklam för din fina blogg som vi alla Älskar :)))

10 Pysseliten:

Men du tänk med alla kändisar i trädgården hahhah vad kul du får bjuda in alla bloggare ahhhaha

Lycka till nu så himla roligt för dig :)

11 Ida:

Grattis va kul! Ska hålla både tummar och tår för er! Kram

12 Proforma:

En sådan grej!!! Jag håller båda tummarna, hoppas verkligen du vinner!

Kram Irene



Ps. Vad ni ska prata om... det löser sig! :)

13 InneoUte-Malin:

Grattis! Håller alla tummar för att du ska ro hem det. :-) Grymt impad av att du hade modet. Själv hade jag inte fått fram ett ord. :-)

14 Mari:

Spännande värre!! Hoppas allt gå din väg!



Kram!

15 fru Sätterlund:

Jösses vad spännande! Håller såklart tummarna så hårt jag kan för att ni vinner :) Skulle vara häftigt att få Johnson på besök:)



Lycka till!

Kramar Therese

16 Anna:

Så spännande!!! Vad kul :-) Synd att jag inte hann höra dig på radion i dag... Jag håller tummarna! KRAMISAR I MASSOR

17 Jenny Frisk:

Jag håller självklart tummarna för er!!

18 petra:

Jag håller tummarna stenhårt för dig.

Lycka till!

Kommentera här: