Klädträdet på plats!

Idag kom äntligen klädträdet Gudrun från Westroth på plats! Fint blev det! Mannen trilskas med att hänga av sig sin jacka där hela tiden. Jag vill ju bara njuta av det fina trädet... ;-) Sladden ska såklart fästas snyggare.








Här kommer en lite grynig bild med belysning. Fick ta utan blixt & då blev den lite suddig tyvärr.



Här en bild med blixt, men då ser man ju inte ljuset så bra.


Idag har tyvärr en förkylning tagit sig an mig. Kände mig riktigt frisk efter Kina-resan, men minsta sonen har varit superförkyld & jag håller mig ju inte direkt borta från hans pussar & kramar... Så nu verkar det bli min tur... :-(. Hoppas att natten gör underverk, annars riskerar det tyvärr att bli en hemmadag imorgon.


Kommentarer:

1 Pysselprinsessan:

Åh, vad fint! Härlig form på trädet oxå!

Kram

2 Benita:

Så snyggt det var :-)

3 InneoUte-Malin:

Jättefint! Kan tänka mig att det börjar växa fram en fin helhet nu i er hall. :-)

4 Helen:

Så fint, önskar jag hade en vettig hall att göra nåt av men det kanske jag kan få i mitt nästa liv!

5 Malin:

Vad häftigt det blev med trädet! Fint! Kram

6 Livet i byn:

Hur snyggt som helst, jag är grön av avund :0)



~Livet i byn

7 fru Sätterlund:

OJ, vad snyggt det blev. Det var så snyggt med grått bakom. Om det hade varit vitt hade nog trädet försvunnit lite. Kanonsnyggt! Såg du mitt svar ang. grabbarnas rum?

Kram Therese

8 Rebecka:

Riktigt snyggt, passade verkligen bra in där...

Kram Rebecka

9 Proforma:

Det blev verkligen snyggt! Pricken över i blev det när det lyser bakom!

Kram

10 pysseliten:

Detta vart ju kanon fint :)

11 karola:

Snyggt! ...vi har designat en egen variant som precis kommit upp, jag funderar också på ljus bakom för det är såå fint....skall lägg ut en bild snart ...

ha det gott!

12 Petra:

Vad snyggt det blev, vad kostade trädet? Kanske skulle haft ngt sånt i min hall? Trevlig tisdag

13 Inspirera Mera:

Jag hoppas att du kryar på dig!

Vad fint det blev med belysningen bakom trädet. Kram Sandra

14 Dahlarna:

Tack för alla snälla kommentarer! :-)



Petra: Klädträdet kostade 3295 kr. Westroth har ingen försäljning på sin egna websida, men be dem maila närmaste återförsäljare. Lycka till med ett eventuellt köp!

15 Designtjejen:

JÄTTE fin!! Blev kanon snyggt!!!

Kramar

16 Mrs. b:

Vad fint det blev - förstår att du är nöjd!

Här är det också förkylt för min egen del och det var hemmadag idag, men imorgon får jag nog allt åka till jobbet.

17 Mari:

Så snyggt det blev...perfekt plats för ett träd. Skulle gärna ha ett träd av något slag men har man bara dörrar och inga väggar knappt i hallen får det bli ett mini isf.



Funderar på din matta, var den dyr??



Ha det så gott!! Kram!

18 Åsas formaliteter:

Vad snyggt det blev! Passar perfekt där mot den grå väggfärgen. Kul att följa er renovering.

Ha det gott! Kram Åsa

19 Carina - inspirera:

Så supersnyggt det blev...bra målare du hade som tipsade om att ha grått bakom!

Ett sånt träd skulle passa hos mig också ;)

Kramen.

20 Malin:

Det känns nästan som väggen var skräddarsydd för det trädet, ja inte bara färgen alltså :) Det blir verkligen extra effektfullt med ljuset bakom.



Malin

21 Åsa:

Jättesnyggt !!!

22 jessica:

jätte snyggt, men vet du vart man kan beställa de andra trädet som finns, finns inte i min lilla stad men tänkte om man kunde beställa på nätet?? vore tacksam för svar..

Kommentera här: