Utmärkelse!

Nu är det en ny variant av utmärkelse som florerar i bloggvärlden. Denna gång är det jättetrevliga K som har bloggen Huset på backen som har varit så supersnäll & tänkt på lilla mig! TACK snälla K vad jag blir glad!

Utmärkelsen ska skickas vidare till 4 personer som brukar följa min blogg samt en ny blogg.


Som alltid är det svårt att bara välja ut några få bloggar. Jag läser runt 100 olika bloggar dagligen & som ni förstår så finns det inte bara 5 att välja på! ALLA som får kommentarer av mig vet att jag tycker om era bloggar. Denna gång vill jag uppmärksamma några bloggar som inte har fått utmärkelse av mig tidigare.

Så jag skickar detta Guldkort vidare till 4 av min trogna läsare & kommentarskrivare:
Pernilla med bloggen Isabels Värld.
Sandra med bloggen Tjohalia.
Johanna med bloggen Inredning & Pyssel.
Mirka med bloggen Mirkajohanna.

En ny blogg i min länklista, som jag bara har hittat sedan en liten tid tillbaka är Mrs. b & co. Den gillar jag skarpt!

Kommentarer:

1 Isabels värld:

Nämen åh vad trevligt! Ett guldkort =) Tack snälla!! Då ska jag ta mig en funderare på vilka jag ska skicka det vidare till. Kul att få veta lite mer om dig här nedan också!



Nu är det natti natti för mig. Pluggar ju photoshop på distans just nu och har precis tagit mig igenom en lektion framför datorn. Smidigast att sitta när resten av huset sover. Vad kul det är!!!



Ha det så bra!! Kraaam Pernilla

2 Mari:

Så kul med en utmärkelse igen. Har oxå hittat den bloggen och lagt den till bloggkoll givetvis, det dyker upp en och annan som man missat eller är helt ny, jätteskoj!

3 Mrs. b:

Åh, tack snälla du! Jag blir ju jätteglad över dina snälla ord! :-)

Kram tillbaka till dig! :-)



Önskar jag kunde blogga vidare nu, men nu får jag nog börja jobba innan nån kikar över axeln och undrar vad jag tittar på för fina bloggsidor... :-)

4 J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Åhhhhhh TACK gulliga du!!!!!!! =) Va glad jag blir! Stora kramar till dig!

5 Tjohalias blogg om inredning:

Åh tack så mycket! Vad glad jag blir :) Kram Sandra

6 Mirka:

tack så himlans mycke:) Nu blidde jag riktigt glad!

7 Designtjejen:

GRATTIS!! Det är du verkligen värd!!!

Kramis

Kommentera här: