TisdagsTema - Onyttigt!

Denna tisdag har TisdagsTema ett tema som passar mig suveränt! Eftersom jag är godis- & kakmonstret själv, finns det ju en hel del onyttigt i mitt hem... Jag valde dock att ta kort på några av min absoluta favoriter - M&M Peanuts! Mmmmmm vad de är goda! Får då även med min relativt nyinköpta skål som inhandlades i Piteå i somras. Det blev en svart likadan skål också... Dagens tema är alltså ONYTTIGT. Gå gärna in här för att se andras bidrag.


Undrar dock hur länge dessa godisar finns kvar... Har ju två små barn som gärna går & tjuväter om det finns något framme. Så jag får ställa undan skålen tills på lördag...


Jag hoppas att ni har sett tävlingen som pågår på min blogg nu - där ni kan vinna ett silversmycke med namn på från Cathis Design. Klicka här så kommer du direkt till tävlingen.



Kommentarer:

1 Bildtagen/Ivana:

Oj, nu blev jag sugen. Mina favoriter! Fina bilder.

2 Gunnel:

Mmm...härlig tolkning. Ser mycket gott ut!

3 Proforma:

Mmm så gott... jag som börjat mitt nya liv, inget godis eller kaffebröd :(

4 Helena-hem ljuva hem:

Vilken god och härlig färgexplosion!

Snygg skål också! Var i "min" stad hittade du den? (-: Kram!!

5 Lissen:

Mmm nostlagi godis för mej!!! Biogodis!

Ha det gott

6 Rajson:

Härliga energikickar till foton.Passande mörka kvällar som denna!

7 Snusans Inredningsblogg:

Gaaahh! Mitt absoluta favvogodis! Nu har du väckt mitt chokladmonster... ;)

8 Pialotta:

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, visst är de där goda:-)

Färgrika och onyttiga oxså;-)

9 Annies Fotoblogg:

Åh, vad galet sugen på godis jag blev nu... :P Fina bilder!

10 AnCa:

De där godisarna är ju inte bara goda de blir ju så snygga på bild oxå!!!

11 Helena:

Mmmm, ännu mer choklad. Och med nöt, så gott.

Svår att motstå och verkligen dekorativ.

Ha en GOD kväll.

12 Sandra/Vit design:

Åh så gott det ser ut! Jag älskar nötter i chocklad. Kram Sandra

13 Jo:

:D Snygg skål och gott godis! En fröjd för ögat!

14 Maria:

Aaaah godis är sjukt gott... Jag gillar sådana chokladlinser... Vad e det man kallar dom?

Måste även delta i din tävling, ska försöka hinna imån=)

15 Fritt ur hjärtat:

Tror aldrig jag smakat, men de blir ju läckra foto så det kanske är dags;-) (Vilken fenomenal ursäkt!!)

16 Designtjejen:

Vilka härliga kort!

Hoppas att du har det bra tjejen!

Kramis

17 J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Mums va gott det ser ut! Jättefina kort! Verkligen härliga färgklickar! Ha en bra dag! Kramar!!

18 Linda P:

Godis, godis, vart man än vänder sig ;)

19 ida:

Vilka fäger det är egentligen. gott gott. men tänk va mycket färgämnen:P härliga kort!

20 VintageRetroPrinsessa:

vilken ball skål .

ser att godisarna har gjort sig bra hemmastada där i skålen ;) innan dom äts upp :=)





ha det finast mvh J

21 matilda andersson:

"Anmälde" mig just på tävlingen om halsbanden. Underbara! Men psst jag undrar var man köper de fina skålarna som du häller upp de goda M&M:en i? Riktigt fina!

22 Photos by Storm:

Ja, dom är riktigt goda. Förknippar dom med barndomens färjeturer till Danmark/Lis

23 Lisa:

Yummy så gott! :D

Du jag länkar till dig och lägger till om tävligen hos mig! Hoppas fler är med och tävlar då, bad för mig men good for you! :D

24 Mrs. b:

Äsch, nu blir jag ju sugen på en massa godis! :-)



Du - nu finns det bilder på min inköpta Paperdee på min blogg!

25 Mrs. b:

Svar: Men du - det har jag ju redan svarat för nån dag sen!

Kopierar in det igen: Jag betalade nog 219kr för Paperdeen, men det var klubbrabatt, tror dom kostade 269kr annars.

Kommentera här: