TisdagsTema - Barnsligt!

Dagens TisdagsTema har temat barnsligt! Denna nalle tillhör min minsta son. Han fick den av oss när han föddes & det har varit hans käraste ägodel sedan dess. Jag är dessutom barnsligt förtjust i denna söta & gosiga lilla björn. När sonen ibland kommer in till oss på nätterna, håller han nallen i ena benet, precis som i en typisk film... Blir lycklig varje gång jag ser det. Det är så häftigt att se hur sonen i sömnen alltid hittar nallen, var man än gömmer den eller var den än ligger i sängen. Han sträcker ut en arm & fångar in den... Det är en tvättlapp vid ena benet som han oftast håller mellan två av sina fingrar. Detta ben är också lite mer nött pga av detta. Här hänger gosigaste Nallen i världen på tork! Han heter för övrigt bara kort & gott - Nallen!

Kommentarer:

1 annette:

Så underbar Nalle, och visst är det fantastiskt vad en Nalle betyder för ett barn (och oss också;).

Håller med Dej om detta med typ Axelssons nöjesfält, men Gröna Lund är inte så långt;)

Hälsningar Grannen!!

2 Anna-Karin:

Jag har också fotat nallar idag. Dessvärre är dom mina.

3 paula:

vilken söt nalle ännu gulligare med storyn till...

4 Helena-hem ljuva hem:

Vilken söt och älskad nalle!!

5 Anna:

Vilken liten goding till nalle :-) Min stora tjej har en kossa som alltid följer med upp till oss när hon kommer om nätterna. Mysigt!



Kram på dig!

6 Sirpa:

Hehe, vad rolig den såg ut som blivit upphängd med klädnypor i öronen!

7 Johanna:

Vilka sötnosar,,, nallen och din son :)

Paketet är skickat! Du bör ha det imorgon

mer info kommer på mailet. Kram

8 ingegerd:

gud så sööt nalle,gillar verkligen den bilden!!

9 Photos by Storm:

Bra tolkning av temat. Nallar väcker verkligen barnet hos mig. Och den här var verkligen fin/Lis

10 Carina:

Men där hänger han väl fint! :-)

11 Annika:

Vilken skön nalle som hänger på tork.



Din text värmer hjärtat å jag ler när jag läser... Kan nästan se det du beskriver framför mig :o)

12 Rajson:

Stackars Nalle.Ser lite våldsamt ut och bli upphängd i öronen!Härlig bild!

13 Ellas Inspiration:

Rolig och annorlunda tolkning! Kul!



Kram Karin

14 K:

svar:

svar:Om du menar den svart/grå/vita tapeten , i köket och menar du den i ram så ingenstans än... det är bara ett prov.

Vilken söt nalle och beskrivning.

Vill du vara med i min tävling?

Ta gärna en titt!

Kram på dej!

15 SysterLilli:

Nallen är otroligt söt och din berättelse kring den gör att den får karaktär på något vis också. Verkligen fint foto! :)

16 Mallaco:

Hii, vilken mysig bild! Blir glad på nåt sätt!!!

17 Sus i Hus:

Oj så söt och så rätt. Kommer ihåg när man var liten och mamma tvättade ens älskade nalle och man tyckte så synd om den att den behövde hänga där i klädnypor och få ont i öronen=) Kram på dig

18 MissStorm:

Vilken fin liten berättelse! Men jag hoppas att du blåste lite på öronen efter att han fått hänga så där...



Kram

MissStorm

19 Jo:

Åh, nallar är så fina! Sött kort, när den hänger på tork! Det tyder ju på att den används ordentligt!

Ha det gott!

20 Annette:

Åh en sån söt nalle!!! Jag älskar nallar!



Kram Annette

21 Proforma:

Så söt! Det är allt nåt visst med nallar :)

22 AnCa:

Vilken underbar bild!!!

23 Minigrisen:

Vilken underbar bild - jag blev kär i bilden;) & mysig berättelse till den var det oxå!

24 J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Åh va söt den var! Förstår att både du och sonen gillar den! Ha en härlig dag! KRAMAR!

25 Lillmonster:

Nallar nallar nallar. Det har jag hur många som helst av. Men det kan ju bero på att jag samlat på dem. :)

Men de där första är det något speciellt med.



Kram Kram

Kommentera här: