TÄVLING - Vinn ett smycke från Johanna Design!

UPPDATERING!!! TÄVLINGEN AVSLUTAD!

Nu är det dax för en tävling igen! Så spännande! Denna gång är det Johanna Design som har varit så snäll & skänkt ett egendesignat smycke. Vad är det då man kan vinna? Jo - du får välja på ett trasselhjärta alternativt ett pärlhjärta med pärlor i valfri färg. Dessutom får du välja om du vill ha hänget på sidan eller i mitten. Besök gärna Johannas blogg & titta på alla jättefina smycken som hon har där. Här syns även det fina armbandet som jag har köpt av henne! Sååå fint!


Hur går tävlingen till? Jo, skriv en kommentar till detta inlägg om vilken variant du vill ha på smycket. Självklart kan alla som vill vara med!  Har du ingen blogg, så skriver du bara in din mailadress (mailadressen syns ej här på bloggen, det är bara jag som ser den). Om du vill få en extra röst i tävlingen, så kan du skriva ett inlägg på din blogg & hänvisa hit. Glöm inte att skriva det i din kommentar i så fall. Självklart får du använda bilden i detta inlägg på din blogg. Kom ihåg att skriva era mailadresser, så att jag enkelt kan ta kontakt med er om ni har vunnit tävlingen! Jag kommer sedan att få hjälp med att dra en vinnare. Tävlingen avslutas LÖRDAGEN DEN 4 OKTOBER kl. 20.00.

LYCKA TILL!!!

Kommentarer:

1 Härligheter enligt Erika:

Halloj!!!

Vilka vackra smycken!!!

Jag önskar trasselhjärtat!!!

Kom och var med i min tävling också!

Länkar till dig under dagen ;)

Erika

2 Rebecka:

Ja vill absolut vara med och tävla, vad fina hjärtan. Om jag skulle ha turen att vinna vilket jag aldrig har =) så skulle jag vilja vinna ett pärlhjärta, Det var verkligen jätte gulligt!

Kram Rebecka

3 Johannadesign:

vad fint du har lagt upp det! Trevlig helg. Kram johanna

4 K:

Då prövar jag min lycka här!

Ett med svarta pärlor skulle jag inte tacka nej till.

Kram!

5 jenny:

Hoppas på bättre tur den här gången då:-) Om jag vinner skulle jag vilja ha ett trasselhjärta.

Grattis till din vinst hos husetpåbacken:-)

Kram/jenny

6 Minigrisen:

Jag blev kär i trasselhjärtat.. så japp! Jag är med & tävlar! Trevlig kväll önskas;)

7 Mari:

Spröten i golvvasen har jag köpt på Ellos i våras vet inte om de finns kvar. Du får ta en titt.

Ja, det var en envis influensa och nu börjar den riktiga förkylningen komma, attttttttttjoooooo hela tiden, men känner mej ändå piggare. Börjar få matlust igen.

8 Ann-kristin S:

Å så fina ,och om jag vann så skulle jag vilja ha ett trassel hjärta med hänget på sidan ;)

9 Evalinda:

Skulle gärna vilja ha ett pärlhjärta.

10 Linda:

Å va fina, skulle gärna vilja ha ett trasselhjärta =))

11 M:

Vill ha...såklart. Ett med vita pärlor. Hoppas du har njutit av helgens fina väder.

12 Annas tävlingsblogg:

Jag är med, jag gillade de hjärtana som inte hade några pärlor.



Har även länkat

http://molnboanna.blogg.se/2008/september/smycken-2.html

13 Nicole:

Jag är med ! :)

14 Annika:

trassel hjärtat ska jag ge min gud dotter som betyder mycket för

15 Lisa:

Jag vill gärna vinna ett hjärta! :D

16 Linnéa:

Jag vill gärna vinna ett trasselhjärta! =)

17 rebecca:

jag skulle vilja vinna ett trasselhjärta :)

18 Anja:

Jag vill vara med, men har svårt att välja ut en favorit, de alla var så fina =)

Har även gjort ett inlägg om tävlingen i min blogg. Inlägget hittar du här



http://fysatana.blogspot.com/2008/09/vinn-ett-smycke-frn-johanna-design.html#links

19 Maarit:

Tyvärr skrev jag kommentaren på fel ställe, på ditt inlägg Fototriss - Mjukt. Men jag vill vara med i tävlingen för jag gillar trasselhjärtat med hänge på sidan.

20 Lindisen:

jag vill vara med! jag gillar mest det första hjärtat med mörka pärlor, men alla va sååå fina.

jag länkar;'http://lindisentavlar.blogspot.com/2008/09/smycke_28.html

21 Tina på Peppar och Vanilj:

Vilka fina smycken! Jag skulle hemskt hjärna vilja vinna ett "trasselhjärta" som jag skulle ge till min dotter Olivia 11 år för att hon är en så himla bra storasyster...



Ha det gott!/Tina

22 Tina på Peppar och Vanilj:

Självklart har jag länkat hit från min blogg www.pepparochvanilj.blogspot.com :D



Kika gärna in! //Tina

23 Anonitota:

Oj, så vackert!

Jag är gärna med och tävlar, och OM jag vinner vill jag gärna ha ett pärlhjärta med röda pärlor och hänget i mitten.

24 Caroline Elisabeth:

Hejsan, Vad roligt med en tävling där det är en unik vinst. Jag har självklart varmt och detaljerat skrivit om din tävling på min blogg.



Här hittar du inlägget: http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.4731499



Om jag blir den lyckliga vill jag gärna ha hjärtat med pärlorna, den är riktigt fin! Tack för en trevlig tävling, Kramar!

25 Trebarnsmamman:

Jag är med och tävlar! Har direktlänkat från min tävlingsblogg...och vill gärna vinna ett pärlhjärta.

26 Cecilia:

Jag är gärna med och tävla!

Skulle blir överlycklig om jag vann ett trasselhjärta :)

Håller tummarna!

27 Marielle:

Jag tyckte det raka pärlhjärtat som här hade svarta pärlor var fint, men om jag vinner vill jag ha det med vita pärlor istället. :-)

28 Jessica:

Tävlingar är alltid kul. Pärlhjärtat var fint!

29 J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Åh så fina! Jag är gärna med och tävlar. Skulle gärna vilja ha ett trasselhjärta med hänget på sidan. Kram kram!

30 wildärtan:

Åh... Johannas smycken är verkligen jättefina... Så svårt att välja, men skulle jag vinna så vill jag ha hjärtat uppe i vänstra hörnet. Och jag lägger ut denna blogg candy på min blogg!



http://wilderth.blogspot.com

31 Camilla Lindblom:

Om jag nu skulle vinna ett av dessa smycken så väljer jag ett trassel hjärta som jag skulle ge till min vän som har det lite trassligt just nu.

// Camilla

32 malin:

Jag har sett Johannas smycken tidigare, och tycker de är jättefina, om jag vinner vill jag gärna ha ett trasselhjärta med hänget i mitten.

33 Anne:

Vackra smycken. Om jag vinner skulle jag vilja ha ett trasselhjäta (med hängkroken i mitten). :)

34 Jenny:

Pärlhjärtat med bruna toner är precis i in smak! Skulle gärna bära det runt halsen.

35 Mrs. b:

Fina smycken, jag är gärna med och tävlar om ett! Om jag skulle ha turen att vinna skulle jag önska mig ett pärlhjärta med svarta pärlor och hänget i mitten.

36 Sabina:

Jag är jätte gärna med och tävlar :) om jag vann skulle jag vilja ha ett pärlhjärta med vita pärlor (den som är längst ner till vänster på bilden) :) hoppas!

37 Isabels värld:

Jag vill vinna såklart =) Ett trasselhjärta väljer jag. Såååå sött!!! Kram Pernilla

38 Jenny:

Åh vad fina de är hennes smycken! Skulle jag (mot förmodan) vinna önskaar jag mig det fina trasselhjärtat.



Mvh Jenny

39 Helena:

vad kul med en till tävling! Jag vill vinna trasselhjärtat med hänget på sidan



Har även länkat till tävlingen från min blogg

40 madde:

jag har ingen blogg men vill endå vara med och tävla, Jag skulle vilja vinna trasselhjärtat med hänget på sidag,



kram!

41 jennifer:

jag skulle vilja vinna trasselhjärtat!

42 Camilla:

"Trasslig kärlek är äkta kärlek"- Ett hjärta av trassel vore något för mig!



Klart vi är med i tävlingen! Har även länkat till din sida under min rubrik "Tävlingar"



Ha det gott! Mvh Camilla på Trädgårdsliv & Design

43 Annette:

Jag vill gärna vinna ett trasselhjärta :-)



Jag har länkat från min blogg också.



Kram Annette

44 Jessica:

Snubblade in här när jag sökte på Bondelid-kläder som jag ser att du också gillar. :-)

Hjärtsmycket trasslade sig in i mitt hjärta direkt!!! :-)



Med hopp om att vinna ett trasselhjärta med sidohänge! Länkar givetvis i min blogg till denna fina tävling.



Kram Jessica

45 || p e r l a n:

Så skojsigt med tävling.. Såklart man vill vara med.. Då önskar jag vinna det sista trasselhjärtat, det som har hänget liksom på sidan! ;-)

Sedan skulle jag ge det till min väninna, som håller på att separera och verkligen har det trassligt just nu. Hon behöver lite uppmuntran och kärlek just nu :)

kramis!!!

46 LottaM:

Alltid kul med tävlingar - så givetvis lägger jag in min önskan här - sista trassel hjärtat skulle sitta fint på min hals. Det är verkligen vackra smycken allihop.

Ha en fin dag!

47 Jenny:

jag skulle vilja vinna trassel hjärtat

48 Emma:

Oh jag gillar verkligen trassel hjärtat

kär

49 Jenny Sellsve:

Älskar trasselhjärtat:D

50 cissi:

Trasselhjärtat var underbart, verkligen något man vill bära i höst! :)

51 BlomsterDesign:

Hur kunde jag nästan glömma att vara med i din tävling, fy på mig.. .

Som så många andra har jag trasselhjärtat som en favorit.. . och tycker nog lite extra mycket om det med hänget på sidan.

Trevlig helg!

Kram elli

52 Tjohalias blogg om inredning:

Jag är gärna med och tävlar. Om jag skulle ha turen att vinna så skulle jag gärna vilja ha ett trasselhjärta som är hängd på kanten.

Kram Sandra

53 Åsa:

Ser att jag är ute i sista minuten , är gärna med och tävlar . Det vore extra roligt att vinna för jag är en kanelbulle jag.... ;-))

Skulle jag ha turen att vinna så välj ett hjärta slumpvis , alla var ju fina .

Ha en bra kväll !

54 Nina:

De är jättefina så jag tar självklart en extra chans att vinna; http://niini.blogg.se/2008/october/hjarta.html



Om jag vinner vill jag ha ett trasselhjärta med hänget på sidan :)

55 Stämningsfullt:

Hej!

Oj nu är jag ute i sista sekunden men jag hinner nog vara med och tävla!

Kram!

Kommentera här: