Rimforsa Strand

Är precis hemkommen från en 2-dagars kurs på Rimforsa Strand. Vi har haft det jättebra. Superbra kurs, underbart ställe & trevliga människor! Detta var del 2 i en serie av tre kurser. Del 3 kommer i mitten av november, då vi ska tillbaka till Rimforsa igen. Vad det är för kurser - jo, i Sex & samlevnad för ungdomar! Här kommer lite bilder från detta fantastiska ställe.

Rimforsa Strand.

Gaveln, porten & huvudbyggnaden.

Bastun & bryggan!

Hittade denna vackra höstlönn, när vi gick en kvällspromenad i omgivningen utanför.


Denna vy vaknade jag till i morse!!! Soluppgång över sjön! Så otroligt vackert! Jag hade nog turen att få ett av husets bästa rum!

Hoppas att ni alla får en supermysig helg! Nu kommer snart mannen & barnen hem - de har fredagsfikat på stan. Så nu ska jag bara mysa & umgås med dem. Såklart blir det tacos till kvällsmat... :-) KRAM!!!

Kommentarer:

1 Mari:

Vilken härlig miljö! Förstår att du haft det bra.

Skulle oxå gärna dra i väg på nåt även om det är kurs och sånt bara lite miljöombyte är GULD värt.



Ha en bra helg!!

2 K:

härliga bilder!

Här blev det också tacos till middag.

(hoppas du fått din vinst)

Kram!

3 Junitjej [Bloggarnas stegrace]:

Jag kikar in och önskar dig en trevlig helg!

4 Anna:

Hej kära du!

Vilka fina bilder! Det ser otroligt vackert ut där. Vad kul att höra att kursen är så givande också.



Här pågår förberedelserna för fullt inför Ebbas ettårsdag och i morgon blir det stort kalas för närmsta släkten. Det ska bli så kul! Allra mest peppad är storasyster som gått omkring och viskat om lillasysters paket mest hela dagen. Vi har också hunnit baka i går och i förrgår. Det blev kanelbullar och bountykaka och båda sorterna blev lyckade :-)



Vad händer hos er i helgen? Vad ni än gör hoppas jag att ni får en jättemysig helg!

KRAM KRAM

5 Mallaco:

Oj, vilka härliga höstbilder!

Det verkar som du haft det bra där borta på kursen, sånt härligt ställe!

Önskar att jag hade mer tid att fota natur, det blir verkligen så fint!



Ha en härlig helg!

6 Mrs. b:

Ha ha, "Sex och samlevnad för ungdomar" - var på väg att skriva att då kanske man kan få sig några tips, men dels låter det nog inte som helt rätt grej att fråga efter och dels har jag nog passerat kategorin "ungdomar" för länge sen... :-D

Kommentera här: