BOKSTÄVER!

Jag tror att jag har hittat den ultimata sidan om man vill köpa bokstäver!!! Det som gör att jag skriver tror, är att den naturligtvis är amerikansk. Hade den varit svensk & enkelt att beställa utan tullavgifter etc, så hade det definitivt varit det superultimata webshoppen - Craftcuts.com. Alla bokstäver finns att välja i en uppsjö av typsnitt, storlekar & färger. ÅHHH vad jag vill köpa en massa olika ord & bokstavskombinationer. Klicka på bilderna för att få dem större.

             

             

Mia med typsnitt Curlz, Bradley med typsnitt Jester, Noah med typsnitt UrwWoodTypd, Lauren med typsnitt Curlz, Adam med typsnitt Andy samt Leanna med typsnitt Whimsical.

Det finns även superfina Block letters gjorde i trä. Även här finns det en mängd olika färger & typsnitt.

         

Vill man ha bokstäverna i band eller upphängda, så finns det olika alternativ där med - såklart...

              

Fortsättning följer i ett annat inlägg! Jag älskar verkligen bokstäver & ord som inredning!!!

Kommentarer:

1 fru Sätterlund:

Superfina!! Synd att det inte var en svensk sida :( Kanske skulle ha öppnat en sån webshop :)

Kram Therese

2 Poppe:

Det är ju så, (Nästan jämt) att när man hittar något som man vill köpa så finns dem utomlands. Och måste betala Tull avgift. Och kan sen i sin tur förlora dem i tullen med.

3 Mallaco:

Vad bra det hade varit om det hade funnits nån svensk sida att beställa ifrån!!!!=)

Det är så himla krångligt och meckigt med alla avgifter från USA att jag verkligen håller mig såå långt borta från sånt som möjligt=)

Annars hade jag redan beställt lite bokstäver, det vill jag lova!

4 Minigrisen:

Den sidan måste jag definitivt kolla upp! Blev riktigt förtjust i typsnittet whimsical - bra tips!

5 Sofie:

Det är verkligen fint att dekorera med bokstäver! Många fina förslag du visar :) Sedan undrar jag om det går bra att jag lägger till dig i min länklista? Kram, Sofie

6 Frida:

Superfint!



Jag gör också bokstäver på beställning, lite mindre dock, mest till att fästa på dörren kanske. Slå gärna en kik i min blogg! ;-)

7 Frida:

På vimsadekor.se kan man beställa bokstäver, en sida som i alla fall är skriven på svenska vilket efterfrågades i ovanstående kommentar!

Kommentera här: