Utmärkelse!!!

Johanna som har bloggen Inredning & Pyssel har gett mig en utmärkelse! TUSEN TACK snälla Johanna! Jag blev jätteglad! You made my day... ;-)

Så här skriver Johanna om min blogg: Dahlarna - Denna blogg fylls ständigt med vackra bilder och härliga inredningstips. Dessutom bakar hon underbart vackra tårtor!


Johanna hade gett utmärkelsen till några av mina favoritbloggar! Johanna, du hade dessutom varit en given kandidat om jag inte hade fått den av dig! Men det är ju roligare att sprida denna utmärkelse, så jag har valt att skicka utmärkelsen vidare till dessa 5 bloggar (som vanligt skulle jag kunna utnämna massor med bloggar...):

Ellas Inspiration - alltid så otroligt fina bilder & fantastiskt många läckra & bra inredningstips, superfina dukningar & jättefina blomsterarrangemang!

Tomteboanna - som visar mycket fina bilder från sitt nya hem & som alltid gör mig så GLAD!

MariLiteAvVarje - imponerar på mig hela tiden! Hon fixar & bygger & inreder såååå fint! Jag önskar att jag hade iallafall hälften av all hennes energi! Mari inspirerar verkligen med sina inlägg & det är ett måste att besöka hennes blogg varje dag!

Fru Sätterlund - bloggar bland annat om inredning & foton. Jag tycker otroligt mycket om hennes inredningsstil & inspireras av hennes superfina porträttfoton!

Familjen Carlssons Renoveringsblogg - visar så mycket fantastiskt fint. De renovera & gör allt själva! Imponerande! Skulle vilja ha en liten uns av all deras energi & renoveringskunskap - jag begär inte mer... Senaste projektet som jag knappt finner ord om, är den egengjorda loggan på kassadisken. Den är GRYM!!! 

Kommentarer:

1 Anna:

Åh, tack så jättemycket! :-) Vad glad jag blir! DU gör mig glad också! KRAM KRAM KRAM

2 fru Sätterlund:

Åh tack gumman!! Vad gullig du är :) Tack för den fina utmärkelsen, den ska jag suga länge på ;)

Kramar Therese

3 J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Varsegod, du är verkligen värd den!! Ha en härlig dag! Kramar!!

4 Malin:

Åhhh tack snälla du:) Jag blir alldeles rörd när jag läser det du skrivit!!! Kraaaaaaaaaaaaaaaaam!

5 Mari:

Tackar och buggar....jag som tycker jag ligger på den lata sidan nu......fast man får ju pausa lite från renoveringar oxå eller hur?



Attans du har räddat min dag efter ett tandhygenist-besök med mycket grävande och snart ska jag jobba, kommer att jula bort till jobbet i kväll!!



Du var oxå verkligen värd din utmärkelse........följer den troget!!!



Kramelikram från en bedövad men lycklig Mari

6 Martina:

Åh men det va ju inte ens speciellt dyrt :) Dom ska köpas när jag har pengar:) Ha en bra du också!

7 sofia:

fin blogg :)

8 Mia:

Vilka bloggtips, måste spanas in!



Kramar Mia

9 J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Nu kommer jag förhoppningsvis göra dig glad en gång till idag. Du är nämligen en av de tre vinnarna i min tävling som vinner besticken från Gense. Så ett stort grattis till dig! Jag skickar ett mail till dig. Kramar!!

10 Ellas Inspiration:

Tack gulliga du! Vilka underbara ord, är det verkligen jag du skriver om... Jag känner mig riktigt rörd!! TACK!!!!



Kramar i massor



Karin

11 Designtjejen:

GRATTIS till vinsten också!!!! Vad kul att du vann!!!

Kramis i massor

12 adoridarling:

Hej! Jag söker tårtinspiration och fick tips om din sida, OJ vilka snajsiga tårtor du gjort!! Jättefin blogg, jag kommer tillbaka!

13 A home far away:

Grattis till de fina utmärkelserna, inte konstigt att du fått dem med din fina blogg:-



Kram Gunilla på besök i Sverige

14 Helena:

Läste lite gamla kommentarer på min blogg, och såg då din om sugarpaste och mitt svar om att jag inte hade bestämt mig om jag gillade att jobba med det ännu! Men nu har jag det, och jag gillar det! Den är mer "dragvänlig" på något vis och det är ju så snyggt med kritvitt! Så det kan jag rekommendera=)

15 Malin Inspiration & design:

Hej tjejen! Det finns så många trevliga & fina bloggar att man blir snurrig. :) Grattis till din utmärkelse! Det är du så väl värd. :)



Hoppas du mår gott?! :) KRAMISAR!!!

Kommentera här: