Prinsesskruka!

Idag blev jag lite förälskad! I en kruka!!! Så lätt blir jag kär...  Smet in en snabbis för att köpa ljung på Blomsterlandet & fann då denna superfina kruka! Den fanns i flera olika storlekar & i färgerna silver samt brons. Nu hade jag glömt visa-kort hemma & kontanterna i plånboken var inte många.... Så det blev en mindre kruka. Måste åka dit igen & köpa de höga & en mini som ljuslykta! Tokgillar dem verkligen!







                 
De små bilderna är klickbilder som jag fotade med mobilen i affären. Därav bildkvalitén!

Eftermiddagen är räddad! Köpte en julspecialtidning från Drömhem & Trädgård! Minsta sonen är på bio-kalas hemma hos en kompis. Stora sonen sitter på sitt rum & ritar av sina microstars & äter Ahlgrens bilar. Mannen är ute & springer långdistans i grådiset. Själv väntar jag på att kaffet ska bli klart... Sedan blir det mys i soffan med nya tidningen & en kopp varmt kanelkaffe!

Ikväll blir det faktiskt Lena & Orup! Köpte biljetter för superlänge sedan. Nu är det dax. Egentligen är inte någon av dem mina favoriter, men de har ju fått så otroligt bra recensioner & alla jag känner som sett dem säger att föreställningen är suverän. Så jag har ganska höga förväntningar! Svärföräldrarna åker ändå från Gävle idag, för att vara barnvakt åt barnen ikväll! De är helt fantastiska som åker så långt & ställer upp! Det är vi oerhört tacksamma för, så att vi kan få gå ut & roa oss - för det hör verkligen inte till vanligheterna numera!

Kommentarer:

1 natta:

super fin sida verkligen och vilka tjusiga krukor, vart finns den butiken egentligen? ska kika på deras hemsida =P

2 Åsas formaliteter:

Jo då, snart ska jag bli bjuden på en smarrig lunch också, så helgen artar sig bra!

Verkar som att du har en mysig helg på G du med! Ha en riktigt trevlig kväll!

Kram kram!

3 Mia:

Jag har bara sett den i vitt innan och då blir det för sött tycker jag. Den här var perfekt, den "hårda" färgen väger upp den söta formen. Me like!



Ha en härlig helg! Själv ska jag ta med mig systern på High School Musical 3 strax.

Kram Mia

4 Mirka:

De höga är ju helt fantastiskt fina. Sådana hade jag gärna köpt ett par till Sigrids rum. Men nu kanske det är lite onödigt om jag skulle råka föda ut en pojke som ska dela rum med henne. Då vill jag helst inte ha prinsesstema där inne.... kanske skulle man klura ut en annan plats för så fina krukor.. Vad kostade de största?

5 Mallaco:

Oj, sån kruka måste jag verkligen införskaffa!!! Jättefin!

6 xonx:

bra blogg :)

Besök gärna min fotoblogg

Följ den gärna med bloggkoll.se



/Xonx.

7 Mari:

Hörde att Lena och Orup är jättebra, dottern har köpt biljetter.



Snälla svärföräldrar som rycker ut....



Söta kronkrukor!!



Kram och ha en bra kväll!

8 Mrs. b:

Ha det så jättekul ikväll!!!

9 Emma:

Åh vilka söta krukor, me like alot=) Ha en trevlig utekväll, kramar emmsan

10 Proforma:

Ha en jättekul kväll, blir säkert hur trevligt som helst! Jag hade gärna sett dom också även om de inte heller är mina storfavoriter. Roligt ändå att komma ut!

11 Härligheter enligt Erika:

Hoppas ni får en härlig kväll! Och vilken fin kruka, inte undra på att du blev kär i den!!!

Ha det gott!

Erika

PS Du är novemberutmanad!

12 Anna:

Vad kul med Lena & Orup! Jag hoppas ni får en fantastisk kväll! De har varit här i stan också, men jag hade inte köpt biljetter, så jag fick nöja mig med att se showen på tv tidigare i höst. Vilka snälla svärföräldrar du har! Ni får passa på att krama svärfar lite extra i morgon på fars dag.



Hoppas kvällen varit bra! BAMSEKRAMAR

13 Helena-hem ljuva hem:

Åh, vilka fina krukor!! Jag och 5-åriga dottern skulle nog få slåss om dem. Ha, ha. (-:

Ha så kul på Lena och Orup ikväll. Kramis!

14 fru Sätterlund:

Hoppas du har en supertrevlig kväll! Krukorna var störtsköna, speciellt den höga :)

Kram Therese

15 Frida:

Åh den tidningen måste jag köpa!

16 Malin:

Hej hej! Vilken söt kruka! Jag har svarat ang Hope i ett mail precis:) Kram

17 Linda P:

Jättesöt kruka!! Drömhem har jag läst säkert 4 ggr redan :) KRAM

18 Dress Like a Princess:

Ååh så söta krukor!

19 Helen:

Verkligen fin kruka, förstår att du ska köpa flera.

Var Lena och Orup bra? Grämer mig lite att jag inte gick när de var i Uddevalla.

Kommentera här: