Nygräddade bullar

När kommer datorn eller mobilen som kan förmedla lukt??? Jag skulle gärna vilja dela med mig av lukten i mitt hem nu - NYBAKADE BULLAR!!! Det är nog en av världens godaste lukter!!! Sitter nu med en kopp kaffe & en nybakt bulle & njuter i soffan.

image152
Minsta sonen fyller 5 år om två veckor. Han ska då ha hjälte-kalas! Så vi fick göra bullar med
Spindelmannen & Stålmannen bullformar!


Ogräddad bulle!

image155
Nygräddad Spindelmannen-bulle!


Barnen ville ha några bullar med färgat socker på. Det blev röda, blåa & gula.
Här en blå ogräddad bulle!

image158
En hög med nybakade kanelbullar!!! MUMS!!!


Mitt nyinköpta gröna fat från Indiska med favoritkoppen med kaffe samt en underbart god nybakad bulle!

Kommentarer:

1 ameli&emelie:

bullar är vädigt gott! :)

2 Petra:

Gå gärna in på min sida och kolla in bullar som är till salu.. :)

3 Tinaz:

Undrar var du fått tag i dessa roliga bullformar? intresserad.

4 Anonym:

bullar är goda 123

Kommentera här: