Fototriss - gammalt!

Fotobloggen Fototriss har varje vecka en ny utmaning. Fototrissen går ut på att ha tre varianter av samma motiv eller tre olika, på temat som redovisas varje söndag. Denna vecka ska man visa upp tre bilder på temat gammalt! Gå gärna in på länkarna för att se andras Fototrissar!

Här kommer mitt bidrag till veckans Fototriss! Bilderna är fotade i Grundsund & Bokenäs på västkusten, i veckan som var nu. Otroligt vackra ställen! Första bilden är en gammal fiskebod. Andra & tredje bilden är ett gammalt rep & en gammal påle intill vattnet. Kanske en fiskebåt var förtöjd här en gång i tiden...






Kommentarer:

1 Mari:

Vilka lyckade bilder!

2 Ragnvi:

Man riktigt känner tidens vingslag!

Fina bilder!

3 Ellas Inspiration:

Så härliga "gamla" bilder!!



Jag är också med...



Ha en skön söndag!



Kram Karin

4 annette:

Verlkligen underbara bilder, gillar den i mitten bäst.



Ha Det //annette

5 Nilla:

Underbara bilder! Översta är min favorit.

Jag gillar den verkligen.

6 Linda:

Vackert!!! De där skulle jag vilja ha på väggen! Måste jag välja en favorit, så blir det ettan, tror jag..

7 matte:

Snyggt med alla i samma träfärg! Jag gillar den spruckna pålen mest, det syns verkligen att den varit med ett tag!

8 Sandra:

Vilka härliga bilder! Kram Sandra

9 Pialotta:

Älskar gamla träföremål och detaljer:-) Dina foton så underbara.

Idag blev det lite annat hos mig då jag visat det så många gånger:-)

Ha de..

10 Carina:

Här var det fotokonst på högnivå....jätte snyggt.

Själv for jag till Dalarna och fann motiv :)

11 Jo:

Snygga bilder! :)

12 Nollan:

Tre fina bilder som gör sig mycket bra tillsammans. Första bilden med den gamla timrade byggnaden är härlig! Läckert med den rödvita byggnaden bredvid och så det rödvita som fångas upp igen i livbojen mot den gråa väggen!

13 mirka:

Vilka härliga bilder!

14 LottaM:

Härliga foton av gammalt material - ha en fin kväll

15 paula:

underbara bilder, min favorit blev nr1.

16 Sus i Hus:

Härliga bilder! Ha en skön dag. KRAM

17 Hönsakadorran:

Fina bilder, jag gillar den översta bäst, men det är inte lätt att välja.

18 AnnaKK:

Hejsan!



Tack för din kommentar ang mina fototriss-bilder! Din tolkning har verkligen massor av gammal underbar patina över sej!!! :-)

19 Susann:

Repet är min favorit.

20 morsdeka:

Jättefina bilder! Kan inte välja en favorit. Härlig blandning. KRAMEN!

21 morsdeka:

Glömde ändra min bloggadress. Här är den rätta. KRAMEN igen!

22 Lisa:

Så otroligt somriga bilder du visar!

23 Annies Fotoblogg:

Vilka underabra bilder, speciellt den första.

24 Anneli:

Riktigt snygga bilder!



Må gott!



//Anneli

25 Livet i byn:

Snygga bilder, har inte varit med själv i fototriss men man kanske skulle ta och pröva.



~Livet i byn

26 Linda P:

Trissen där du satt ihop bilderna tycker jag blev superläcker!!

27 Mia:

Jättefina bilder!



Kram Mia

28 Ritha:

Åh så fina!! Älskar dom!

29 Helena/Bildbloggerian:

Vilka vackra gamla detaljbilder! Min favorit är den sista bilden på pålen.

30 Frida:

Oh så fina bilder!

31 Ella:

Du har verkligen en riktigt fin blogg! \(^_^)/

32 Marias Kakburk:

Vilka härliga bilder, gillar alla men den i mitten va snäppet finare:)

33 Marias Kakburk:

TACK snälla:)!



Ha det så bra du med:)

34 Ella:

SV: Tack ska du ha! \(^_^)/

35 akson:

Ruskigt snygga bilder! Kan inte välja en utan väljer alla tre.

36 Monkan:

Vilka härliga bilder! Jag älskar gamla hus, gammalt trä och den färgen.



Grundsund och Bokenäs skullle nog vara livsfarligt för mig att besöka, mina kameror skulle dö av utmattning...

37 Mias Pearls:

Åh, så vackert!! Favoritbilden är bild nummer 1.



Min fototriss är också från västkusten. :)

38 Daniel - nordqvist.cc:

Gillar gamla fiskebodar.

39 Anna:

Superfin trio du har här, repet är min favvo.

Kommentera här: