Bloggportalen.se

Hoppas att ni redan har hittat till Bloggportalen. Om inte, så är det ett kul sätt att registrera sin blogg på & se vilka andra som bloggar inom samma områder eller i samma stad. Alla bilder länkar till det de handlar om!


Om man vill välja en blogg som favorit, typ som i Bloglovin', så trycker man på den ikonen på respektive bloggs presentationssida. Det är bara att klicka på sök högst upp i headern & skriva in bloggen man söker, så kommer man till deras presentationssida! Jag använder både Bloggportalen & Bloglovin'. Tycker att de är kul komplement till varandra!


Just nu är min blogg nr 2 bland länkade bloggar i Norrköping! :-) Kuligt att se! Tack för att ni länkar till mig! Jag länkar till andra bloggar så fort jag får tillfälle till det! Alltid kul att upptäcka nya bloggar genom andra bloggar!



Snygga röda ringar va??? Not! Någon som kan tala om hur man gör för att få dem runda & fina?

Alla bilder är skärmdumpar från Bloggportalen.

Kommentarer:

1 MissStorm:

Tack för tipset. Ska kolla in Bloggportalen. Fast jag följer redan så många bra bloggar så nu måste jag snart sluta lägga till alla på Bloglovin'... Hinner ju inte sova om nätterna... :)



Kram

MissStorm

Ps: Kaske använda verktygen för att rita cirklar eller rektanglar med rundade hörn ist för att rita på frihand..?

Kommentera här: