Höga Kusten bron

På vägen upp till Piteå stannade vi vid Höga Kusten bron, där vi även tog lunchpaus. Jag är så fascinerad av stora & mäktiga broar! Senast vi åkte på en stor bro var Uddevallabron.


Tyvärr är skylten lite suddig, eftersom jag tog fotot i farten när vi körde!


Bilden är tagen genom framrutan på bilen!




Barnen sprang som tokar i den häftiga lekplatsen.
Skönt att få springa av sig efter många timmar i bilen!




Restaurangen vid norra brofästet!
 

Vi åt lunch på restaurangen! Underbart god mat! Underbart häftig utsikt!
Tittar ni noga så ser ni mig (fotografen) i fönstrets spegelbild.
Man ser även bron i spegelbilden!


Jag åt fläskfilé frikassé (gryta)! Mumsagott var det!




Fina gula blommor vid lekparken!

Kommentarer:

1 Mallaco:

Åhhh, hem ljuva hem. Även om jag bott i Göteborg snart 9 år får jag alltid nostaliattacker när jag ser bilder på norrland. Ska upp nu i September, då blir det fota av!!!

Fina bilder

2 Isabels värld:

Vilka vackra bilder!! Broar är så mäktiga på något vis. Kul att få se en liten glimt av dig också =) kram Pernilla

3 Tjohalia:

Den är verkligen pampig! Kram Sandra

4 Lis:

Härliga foton från Höga kusten. Vilken fin sol också.

Ha det bra/ Lis

5 Sofie:

Härliga bilder! Höga Kusten bron är mäktig! Kul att ni stannade till här i Piteå också :) Kram, Sofie

6 anna:

vilka härliga foton och sicken lekplats, den skulle mina barn super gilla!!! tack för inf. om stokke stolen.

kram

anna

7 anna:

vilka härliga foton och sicken lekplats, den skulle mina barn super gilla!!! tack för inf. om stokke stolen.

kram

anna

8 Malin Inspiration & design:

dahlarna; Japp, helt klart en flipp. :)Jag är så sugen på den karamellen. :) Ska du slå till? Kramis





Trevliga bilder. Blev så sugen på fläskfilé.. Mmmmm....

9 J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Så fina bilder! Jag gillar också stora broar! Ha en bra dag! KRAAAAM!!

10 Ellas Inspiration:

Va mysigt det ser ut. Verkligen härligt läge på bron.



Ha en bra dag!



Kram Karin

11 Å:

Fina bilder från Norrland !! :-))

Kommentera här: