Fototriss - rörelse!

Nu har det redan gått en vecka sedan förra omgången av Fototriss. Dessutom var det sista sommarlovsveckan, så denna vecka har gått i rekordfart...  Idag har äldsta sonen spelat fotbollscup - i regnet! Känner mig lite frusen & väderbiten, men det var ändå en lyckad dag. Sonen gjorde tre mål, så hans lycka var total! Det är otroligt trevlig att träffa alla andra föräldrar & barn & umgås lite med dem. Till på köpet åkte svärföräldrarna ända från Gävle i morse, för att se sitt barnbarn spela match! De åkte kl. 06.00!!! Veckans Fototriss har temat RÖRELSE! Ni får här se lite bilder på min man som dyker i från bryggan på landet! Gå gärna in här & titta på alla andras bidrag till veckans Fototriss.









De ljusa ränderna ni ser i fotona är "tyvärr" solens strålar!
Tog dessa bilder när kameran precis var ny & jag höll på att
lära mig hur den fungerade.

Kommentarer:

1 Hönsakadorran:

Vilka fina bilder. Att du har lyckats fånga honom i så många positioner.

Kram

2 lilalili:

fantastiskt fina foton! jag gillar det sista speciellt med vattnet som stänker.

Kramis L

3 Nilla:

Snyggt!

4 Rajson:

Kul lek med kameran dessuotm bra fotat!

5 Mia:

Snygg och sammanhållen tolkning av veckan tema ;o) Gillar sista bilden bäst. Den är lite mer spännande.

6 Linda P:

Kul tokning! Riktigt härligt fångat :) KRAMEN!

7 Sus i Hus:

Härliga bilder=) Just nu känns det som höst här, regnet öser ner och sista dagen på semestern. Undra hur man ska komma upp imorgon när klockan ringer?!

Må gott och kram

8 morsdeka:

Oj, så fina bilder. Vilken härlig sekvens. Gillar alla tre. KRAMEN!

9 annette:

Snyggt fotat, inte alltid lätt att fånga!

Den sista blev favoriten!



kram //annette

10 paula:

Åååå härliga bilder, sista blev min favorit...

11 Livet i byn:

Vilka härliga bilder och det är ju rörelse i dem om något!!



Mattan kommer från Rusta och finns i olika storlekar. Den var otroligt billig (Under 200 kr för en lång en), ligger jättefint på golvet och jag är så nöjd.



~Livet i byn

12 J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Vilka härliga bilder! Jag förstår att sonen var glad när han gjort så många mål. =) Hoppas du haft en bra helg! KRAMAR!!

13 Malin Inspiration & design:

Dahlarna; Tack snällis! Kul att du gillar den. Mjo, pyssliga är vi allt, iaf jag och iband får jag ju med mig gubben med. :) Har redan två höst/ vinter projekt på G. Haha! Vad idéer man har. Skrämmande nästan! ;)

Karln har det inte lätt med en sådan idésprutare som mig. :S Kör med honom här.



Åh hoppas det gick bra att komma upp i dag. Själv var jag mer dö än levande när klockan ringde. :(

Ha´t gott min bloggisvän!! Kram



Du tar så fina foton. E avis på alla som gör det. :S

14 Lillmonster:

Härliga bilder av sommarbad. :)

15 Anna:

Som alltid tar du så fina bilder! :-) Just nu spöregnar det här utanför mitt fönster och det känns som om sommaren är över, så dina bilder var helt klart uppiggande en dag som denna.



Ja, i väntan på miljonerna får man shoppa lite budget. Men vi med våra lärarlöner kan väl snart dra oss tillbaka?! Hoppas att det går bra för dig att börja om att jobba i dag! Sambon har också sin första arbetsdag i dag, men jag är mammaledig hela hösten lång.



Ha en bra dag! Kramar i massor!

16 Camilla:

Härliga bilder, verkligen! Sommar o sol, snart är det över... Då kan man ta fram lite bilder och uppleva den på nytt! :)

17 Lissen:

Vilka läckra foton på sonen!

Tre mål också! En annan orts triss,L

Ha det gott

18 Ann:

Oj, det var snyggt att fånga en rörelse i tre bilder och så inbjudande det ser ut.

19 Ann:

Oj, det var snyggt att fånga en rörelse i tre bilder och så inbjudande det ser ut.

20 LottaM:

Stilstudie i Ej mag-plask snyggt fångat.

Ha en fin vecka!

21 Ellas Inspiration:

Vilken härlig tolkning!



Min första dag efter semestern och den började riktigt bra. Kom och se så förstår du...



Kram Karin

22 Proforma:

Snygg svit! Ja, nu är dagarna få vad det gäller sol och bad och semester...

Håller med flera andra, den sista bilden är härlig.

23 Anette:

Härlig bildserie, som var full av både rörelse och sommar! /Anette

24 Annies Fotoblogg:

Kul med seriebildtagning tkr jag :)

Kommentera här: