Rött är sött!

Röd har alltid funnits som en favorit färg hos mig! Kärlekens färg :-)! Så nu är det dax för ett litet rött kollage, men många fina saker som gärna får flytta hem till mig ;-)!


Eva Solo kaffebryggare (royaldesign.se), "We are good together" av Isa Form (isa.nu), Kartell Componibili (madeindesign.co.uk), Marimekko Unikko kuddfodral (rummet.se), Vänna spegel (ikea.se), Eva Solo Smiley skål (royaldesign.se), Paperdee (danskdesign.nu), Eva Solo vas (royaldesign.se), Marimekkoskål (misshome.se), Jelly Bean fat & kupa (jellybean.se), Swing vaser (designonline.se), Stelton brödpåse (frapp.se), Stelton Bean termos (frapp.se), Stelton termos (handladesign.se), Bookrest (favoritsaker.se), Kivilykta (designonline.se), Koziol Äpple matbox (favoritsaker.se), Koziol Babell kakfat (formodesign.com) samt Marimekko burkar (formodesign.com).

Många fina saker finns det....


Hoppas att ni har sett tävlingen som just nu pågår på min blogg! Klicka på bilden nedan så kommer ni direkt till tävlingen! LYCKA TILL!




Kommentarer:

1 Jennie:

Jättefina inredningsdetaljer!

2 Proforma - Irene:

Jag gillar också rött fast i små portioner. Har det i mina hallar!

Hoppas du får en fin kväll och inte blir skrämd av några monster!

Kram

3 Ellas Inspiration:

Åh så mycket röda härligheter!



Mvh



Karin

4 FURNISH.etc inredningsblogg:

MUMS! Rött! Så fint, speciellt nu till jul. Men i år blir det inget rött är hemma. Accentfärgerna orange, lime och turkost får vara kvar även över jul, så nu letar jag julpynt i dessa färger :) Hoppas ni haft en fin helg. Kram Emmy

5 Lotta:

Tack för din kommentar hos mig.

Roligt med nya läsare:)

Fina röda saker du hittat.

Inget rött hemma hos mig för tillfället,

men gillar färgen så snart kanske det dyker upp något igen.

Fin blogg du har!

Har lagt till dig på "bloglovin",

så jag tittar gärna hit igen:)

Trevlig Söndagkväll!

6 Petra:

JAg gillar oxå rött. Såååå fina saker du har fixat ihop, hela collaget kunde fått hoppa hem till mig.hihi



ha det bra

kram

7 Johanna ♥ Minna:

Tackar!

Wow din blogg är en ny favorit.

8 InneoUte-Malin:

SÅ mycket fint! Gillar också rött skarpt! Svårt att välja en favorit, men Componibli kommer alltid högt på listan. :-)

9 Carina - inspirera:

Jag kan bara hålla med dig - rött är sött!

Det är verkligen en färg som gör mig gladis...

Kramen.

10 fru Sätterlund:

Så många snygga röda saker!! Jag sörjer lite att min röda bumling står på förvaring just nu... Älskade det röda jag hade i köket men men :)



Hoppas veckan blir riktigt bra!

Kraaam Therese

Kommentera här: