Fototriss - Spetsigt (del 2)!

Nu har jag missat tre Fototriss på raken - jag som aldrig missar detta annars. Ska försöka "ta igen" de andra två vid ett annat tillfälle. Denna vecka har Fototriss temat Spetsigt (del 2). Vi har tidigare haft detta tema & mitt bidrag då var bilder från New York. Idag kommer alldeles dagsfärska bilder från vår trädgård. Det är spetsigt i alla tre foton, men även lite mjukt & somrigt...

Spetsigt syrénlöv, spetsigt liljekonvaljlöv samt spetsiga foderblad på en smultronblomma - även spetsiga/taggiga smultronblad bakom blomman.






Kommentarer:

1 Therése:

Åh, så härliga bilder!

Vilken duktig fotograf du är ;-)

Kram Therése

2 Proforma - Irene:

Visst var det spetsigt! Fina bilder... gillar syrenen bäst!

Kram

3 Bokmalen:

Riktigt tjusiga bilder!! Gillar den på liljekonvaljerna! ;)

Kramen, Maria

4 Sarah:

Vilken fin blogg du har!

5 InneoUte-Malin:

Härliga bilder! Du ser ut som du har vilat dig i form. :-)

6 Gärdsmygen:

Så vackra bilder! Liljekonvaljen helt klart min favvo!

7 fru Sätterlund:

Åh vilka fina bilder! Vad duktig du är :) Liljekonvaljer är jag svag för!

Hoppas det går bra med armen!

Kram Therese

8 synne:

Smultron och syren i all ära. Men hjärtat smälte för liljekonvaljen. En så vacker bild. Jag får njuta av alla liljekonvaljbilder på bloggarna, för jag har inte funnit en enda liljekonvalj på flera år.

Kramen Synne.

9 Pysselprinsessan:

Vilka underbara bilder! Här är det regnigt och tråkigt idag så det passa perfekt med lite uppmuntran i form av fina naturbilder! :)

Kramar

10 Mari:

Vilka underbara spetsiga bilder....

Du fotar alltid så bra.



Ha det så bäst!! Kram!

11 Jah Hollis:

Visst är dina gröna blad spetsiga. Men de ser också mjuka och fina och granna ut.

12 Anonym:

Jätte vackra spetsiga foton!

Kommentera här: