Igår fyllde bloggen 9 år! Tänk att jag missade det... ldag har jag blivit riktigt bortskämd. När jag kom till jobbet stod det ett paket i mitt arbetsrum. En fin kollega gav mig en jättefin ljuslykta från Majas Cottage. Det kändes extra fint, då det varit några omtumlande dagar. När jag kom hem från jobbet gav mannen & jag oss ut på en gemensam löprunda. Så skönt att få springa av sig arbetsdagen & mysigt att göra det tillsammans. Mannen överraskade mig sedan med ett fantastiskt fint halsband med tre hjärtan, ett hjärta för varje kärlek i min familj (mannen & de två sönerna). Detta kommer att bli min favorit! Jag har ett armband "Always you" från samma företag, Atom47, som jag fick av mannen på vår gemensamma 20-årsdag. En fin bukett gula tulpaner med lite rött på toppen pryder nu också mitt hem. En lycklig dag! 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: