Valborgsmässoafton 2016

Mitt liv har varit riktigt intensivt senaste veckorna. Jag hade till & med glömt bort att det var Valborg. Det blev jag påmind om på jobbet så sent som i onsdags. Valborg är dessutom väldigt mycket mer än bara just valborg. Mannen & jag träffades 30 april 1996, alltså firade vi 20 år tillsammans igår. 20 år - det känns kul & mäktigt!
 
 
 
Mannen överraskade med ett fantastiskt fint silverarmband med texten "Always you". Mannen fick en klocka av mig. Dagen blev fantastiskt bra med träning, fotbollssupportande av stora sonen som spelade match & sedan var min minsta syster med familj på nästan spontant besök från Göteborg. Det bestämdes så sent som i torsdagskväll att de skulle komma till oss. 
 
Härligt sällskap, god mat, våffelskålar, bubbelskål & prat inpå småtimmarna. 
 
 

När minsta sonen fyllde 13 år för några veckor sedan fick han en Waffle bowl maker, som han hade önskat sig. Den är över alla förväntningar måste jag säga. Det finns flera tillhörande recept, både med vanlig våffelsmet, chokladvåfflor & nyttigare matvåfflor. Vi valde att göra vanliga våfflor & ha en glass med tillbehörs-buffé till. Toppbetyg av alla som åt! 
 
 



Vi fick en fantastisk bukett av syrran med familj!
 
 
 

Kommentera här: