Idag fyller bloggen 8 år!!

Idag är det 8 år sedan jag skrev mitt första inlägg här på bloggen. 8 år... Tänk vad mycket roligt jag har fått vara med om under dessa 8 år tack vare bloggandet. Jag önskar att det fanns mer tid & möjlighet att åka på några av alla pressinbjudningar som kommer på mailen. Men jag bor i Norrköping & det mesta händer i Stockholm. Dessutom jobbar jag ju på en skola & att vara ledig mitt i veckan funkar ju inte. Men jag är så glad & tacksam att jag fått vara med om det som jag har gjort! Så många nya härliga kontakter & vänner. Så mycket inblick i inredningsvärlden. Så mycket kunskap & förståelse om alla produkter. TACK alla ni som får mig att vilja fortsätta blogga, alla ni som skickar kommentarer & mail, alla ni som vill tipsa & samarbeta, alla ni som förgyller mitt bloggande liv! TACK♥!!
 
 
 
 
 
 


 



 

Kommentarer:

1 Frida:

Grattis :)

Svar: Tack ✨😃!
Dahlarna

2 Nilla Tankebubblor:

grattis till 8 år!

Svar: Tack 😃✨!
Dahlarna

Kommentera här: