Gula kök

Det är mycket kökstankar i mitt huvud nu. Googlar mest runt för att hitta inspiration, men måste snart börja bege mig runt & kolla in kök live istället. Jag kommer att välja ett vitt kök - tror jag, men det lockar med ett lite mer annorlunda i färg. Troligtvis skulle jag tröttna ganska fort på det... Men tänk vad glad man blir av dessa gula kök!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En idé är ju att bara ha gula överskåp! Det skulle nog till & med jag våga ;-)!
 
 
 
Bilderna kommer från (i ordning) inredningsnyheter.se, itsdesign.blog.se, kungsaterkok.se, nordsjoidedesign.se, styleroom.se & flexinredning.blogspot.com.
 
 

Kommentarer:

1 Stefan:

Läckert! Tror tyvärr också att man tröttnar fort, även om det skulle vara riktigt kul med ett kök i färg!

2 pysseliten:

snyggt som bara den ,em jag skulle inte våga ;)

Kommentera här: