Bokstäver i grupper

Jag hamnade i tv-soffan framför fotbollslandskampen, där min övriga fotbollstokiga familj sitter. Kommentarer & analyser duggar tätt & själv sitter jag & har ett öga på datorn & ett öga på fotbollen...

Bokstäver & siffror är fortfarande stort i inredningsvärlden & på Formex fanns det mycket av den varan. Jag gillar när man grupperar många bokstäver & siffror. Det får dessutom gärna vara olika fonter, färger & storlekar.















Bilderna kommer från modhomeec.com, apopofpretty.com, desiretoinspire.net samt designsponge.com.

Imorgon kör vi igång en ny kampanjtävling igen!



 

Kommentarer:

1 resume:

There are a lot of good design variants and ideas on your photos here!

2 Mimmi:

Jag gillar också bokstäver! Av dessa konstellationer föredrar jag bild 3 (häftigt bord där btw!) och 5 (fast det kanske mest har med min kärlek till hyllor att göra....;) )

Kommentera här: