Badrum i svart & vitt

Jag spinner vidare lite till på rum i samma färgkombination. Idag blir det svarta & vita badrum! Häftiga detaljer i många av badrummen nedan. Så fräscht med svart & vitt, men jag skulle nog gärna vilja ha in någon färg för att få det lite mer hemtrevligt! Men badrummen i sig är så läckra, att det kan räcka med en liten detalj. Typ en cerise tandborste, en grön växt eller färgade handdukar.




Läckert med de runda mönstret, men jag blir nästan lite snurrig när jag tittar på bilden. Badkarets form är ljuvlig! 



Snyggt kakel med prickar som står ut. Och läckert med en "vanlig" finlampa i badrummet.



Fint med en randig vägg bakom handfaten & coolt med en svart "kristallkrona" i taket.



Fräscht med vita golv, väggar & tak & sedan svart badkar, toa & handfat.



De kantiga formerna går igen i både badkar, handfat, kran & bänken vid handfatet. Fint med trädtapeten samt flera golvljusstakar med levande ljus! Här vill jag bubbelbada.



Jag gillar verkligen de runda formerna på badkaret & skåpen under handfaten.



Detta badrum känns nästan mer som en salong än ett badrum. Läckert med svart blankt golv, tavla & vita skira gardiner. Inte riktigt som vårt badrum, men tänk om man hade det så här...


Bilderna är lånade från Home Reviews.


Kommentarer:

1 Helene Langborg:

Så snyggt!

Det är också praktiskt då man kan byta färg på textilierna istället för att vara bunden av någon färg man valt på kakel mm.



Jag är supernöjd med våra varianter på badrum, ett med mycket svart och ett med mycket vitt.



Kram Helene

2 InneoUte-Malin:

Många tjusiga badrum där. svartvitt tröttnar jag aldrig på. :-)



Hoppas allt är bra!



Kram Malin

3 Åsas form[aliteter]:

Oj, det översta var som en synvilla. Riktigt svårt att se det som ett badrum när man tittar på alla ramarna. Mer konstgalleri. Det svarta badkaret på mittenbilden gillar jag skarpt, snygg färg- och form-kombo.

kramisar, Åsa

4 Lena:

Magiskt vackra badrumsbilder! Så där vill jag ha det! Eller jag vill ha alltihop. Nu ska vi faktiskt också renovera vårt badrum hemma. Har hittat en jämförelsevis prisvärd hantverkare också. Ska definitivt ha några av de här bilderna i åtanke när vi slutgiltigt planerar hur det ska se ut.

Kommentera här: