Röda kuddar

När jag städade i en garderob i helgen hittade jag två kuddfodral som jag helt hade glömt bort... Hur är det möjligt? Vi köpte dem i Kina i april & sedan har de tydligen legat där. Nu finns de iallafall på plats i vår soffa & jag tycker riktigt mycket om dem. Kina-kuddarna ser nästan orange ut på dessa foton. Det är de inte i verkligheten, utan röda. Men de är glansiga i tyget & Ikea-kuddarna bakom är "matta" i tyget. Filtarna inhandlades på Ikea i helgen. Jag fryser alltid, så det måste finnas filtar till hands :-).










Kommentarer:

1 pysseliten:

Kul ) och fina var dom med passa i soffan ocn nu till jul :)

2 Monika:

Jättefina kuddar! Hur kunde du glömma dem?? Blev kanonläckra i soffan! :-)

3 Bokmalen:

Jamen, så trevligt att "hitta nåt nytt" sådär! ;) Jag har oxå en förmåga att "glömma bort" saker jag köper. Tex så hade jag glömt bort flera av våra julpynt. Blev en trevlig överraskning nu när det skulle pyntas.

Kuddarna är ju superfina! ;)

Kramen, Maria

4 fia:

vad fina dom var och juligt och fint .

Kul att hitta nåt som man har glömt bort.

må så gott.

5 Carina - inspirera:

Vackra kuddar - och röda. Helt rätt i tiden...

Håller med om att det måste finnas plädar när man ska krypa upp i soffan!

Kramen.

6 Designtjejen:

Vad fina!! Hoppas at du har haft en bra helg!!

Imorgon startar tävlingen hos mig!!

Kramar

7 Proforma - Irene:

Passar ju bra både i soffan och nu till jul! Plädar är ett måste i soffan, så mysigt att kura ihop under!

Kram!

8 Mari:

Visst är det kul när man hittar nåt man glömt, det händer här oxå ibland.



Blev jättefint ju......o plädar måste man ha, skulle inte klara en soffkväll utan det.



Hade oxå röda kuddar förra året och det är så fint men i år orkar jag inte byta (hur jobbigt är det då?).



Ha det så gott!!!



9 Inspirera Mera:

Vilka fina kuddar, vad roligt att återfinna dem i garderoben.

Kram Sandra

10 FURNISH.etc inredningsblogg:

Vad kul det är när man hittar saker man glömt att man hade! De ser jättefina ut! Och passar ju perfekt nu till jul. Kram Emmy

11 Annette:

Vilken tur att du hittade dem i tid för julen. De var jättefina!



Kram Annette

12 MissStorm:

Vilken trevlig överraskning! Ett par nya, fina, röda kuddar lagom till jul!



Kram

13 Lissen:

Har just lagt in ett par kuddfodral i en garderob. Köpte nyss på semesterresa, det kan nog bli liggande där ett tag. Kan bli lika trevlig överaskning som för dej!

Kommentera här: