TÄVLING - vinn fina produkter från Erika Tubbin!

Nu är det dax för en tävling igen! Jättekul att få ha en tävling, där priserna är från Norrköpingsdesignern Erika Tubbin!

Du vinner två kökshanddukar Trassel samt sex disktrasor, design Erika Tubbin. Priset är värt 433 kronor. Titta gärna på Erika Tubbins websida för större foton på vinsterna.


Så här enkelt är det att tävla:
Klicka på länken Erika Tubbin, så kommer du direkt till hennes websida. Det enda du behöver göra är att svara på frågan: Vilken typ av produkter gillar du bäst och skulle vilja se mer av hos Erika Tubbin? Skriv sedan ditt svar i en kommentar till detta inlägg eller maila till
[email protected].

Du kan enkelt få en extra röst i tävlingen genom att göra följande:
Om du har en blogg: Skriv ett inlägg på din blogg och länka till tävlingen. Du får gärna använda bilden ovan i ditt inlägg. Lämna sedan en kommentar till detta inlägg, så att jag vet att du är med och tävlar med en extra röst. Fyll även i din mailadress när du lämnar kommentaren, så att jag lättare kan kontakta vinnaren för adressuppgifter. Mailadressen kommer endast att vara synlig för mig!

Om du inte har en blogg: Skicka ett mail till 5 vänner och en kopia till min mail (
[email protected]) och tipsa om tävlingen.

Detta är ju en perfekt present till dig själv eller någon nära, för att vårfräscha till det i köket!

Tävlingen pågår t.o.m. fredagen den 30 januari kl. 20.00. Då kommer jag att lotta fram den lyckliga vinnaren.

LYCKA TILL!

Kommentarer:

1 Lillmonster:

Jag är självklart med och tävlar. :)

Jag gillar glas (både vanliga och ovanliga ting) och det ser jag gärna mer av.



Har lagt till tävlingen på min blogg också.



Kram Kram

2 emma:

Mkt fina grejer, men jag måste säga att jag föll pladask för ett par av hennes örhängen, nämligen örhängen prassel stift. Så vackra!!

3 Emma:

Såklart man ska vara med att tävla om det där :)



Det jag gillar bäst på hennes hemsida är Maria armbandet under fliken bröllop&fest.



Det jag skulle vilja ha mer av på dennes sida är tallrikar och skålar, även glas.



Har länkat till tävlingen på min blogg :)

4 Anne:

Keramikprodukterna är nog mina favoriter, speciellt keramikkaklen.



Skulle gärna se ännu mera keramik och textil-produkter för hemmet.



Har ingen blogg.

5 maria sundkvist:

jag är med! gillar verkligen hennes kökshandukar!

6 //L:

Eftersom jag är barnsligt förtjust iroliga disktrasor så får faktist det bli min favorit, men det fanns mycket fina smycken också. :-)



Har länkat:

http://linblogg.blogspot.com/2009/01/erika-tubbin-produkter.html

7 Annas tävlingsblogg:

Jag tyckte de där tovade kuddarna var häftiga, annars gillar jag när det finns mycket mindre prylar som är billiga men ändå fina, ibland är det så mycket dyrt i webshopar så man går därifrån på direkten. Här fanns dock mycket fint för en bra penning också.



Har tipsat i min blogg



http://molnboanna.blogg.se/2009/january/erika-tubbin.html

8 Cinsaga:

Disktrasorna och glasen gillar jag bäst !



Skulle vilja ha tips om t ex gå bort presenter eller andra presenttips på hemsidan.



http://www.metrobloggen.se/cinsaga

9 evamar:

Jag gillar textilerna och skulle gärna se fler tryck där. Har länkat på tävlingsbloggen:



http://evamar.blogg.se/2009/january/handukar-mm-30-januari.html



Kika gärna in med en kommentar om du har fler tävlingar på gång!

10 Lina:

Hej!



Jag gillade bröllops smyckena! =)



Jag har länkat till din blogg på min blogg.



Ha en bra dag!

Lina

11 Liz:

Lite mer tyger hade varit kul, inte för att jag tror att min plånbok haft råd med dem i alla fall.

Fest och bröllops smyckena var väldigt fina och faktiskt inte så dyra.

Jag är gärna med och tävlar och för den chansen så har du naturligtvis en länk sida;

http://chiclady.blogg.se/2009/january/-dahlarna-har-en-tavling-med-priser-av-desig.html

Kika gärna in och kolla på mina andra tävlingslänkar, du kanske hittar någon som passar precis.

Kram från Liz i Malmberget :)

12 Jenny:

Jag gillar ull så mer tovat skulle jag vilja se. Kuddarna var jättefina!



Har länkat i min blogg och hoppas på tur.

13 Jillie:

Hoppas man för en gångs skull vinner. Jag skulle vilja se mer keramik - det är klassiskt och snyggt. Fanns en del men mer hade varit underbart :D



Min mail är [email protected]

14 ANNIKA G:

Jag gillar paketet med trassel kökshandduk o.disktrasa men även ljuslykta trassel.skulle se mer av textil till hemmet tex. kuddar

[email protected]

15 Karin:

Jag vill GÄRNA vara med i tävlingen! Jag "tokgillar" trasselmönstret & skulle gärna se mer av det! Vas, grytlappar, metervara, tallriksunderlägg....



16 Kurretjejen:

Vilken fin tävling! Såklart jag vill vara med! Jag ser gärna mer av Trasslet :-). Riktigt fint mönster! Ha det så bra!

17 Kurretjejen:

Glömde skriva mailadressen:

[email protected]

18 Carola L:

Jag är med! Tack för att du tipsade om tävlingen.

Jag har länkat i tävlingsbloggen: http://mammamuh.blogg.se/tavla



Karin Eriksson Ljuslykta Gräs & Mygga var toppen, jag gillar sånt. Jag skulle gärna se mer textil på sidan. Både i klädväg och inredningsmässigt.

19 Mrs. b:

Jag är gärna med och tävlar! Keramik är alltid roligt, så det hade jag gärna sett mer av!

20 Therese:

Jag gillar allt... :-) Vill ha, vill ha... men gärna sett ytterligar textiltryck. Ska på bröllop om en månad och fint uppslag till present dessutom!



Har länkat i min blogg till tävlingen:



http://lurans.blogg.se/2009/january/erika-tubbin.html



Trevlig kväll!



Kram



Therese och Luran

21 Marlene:

Smycken skulle jag gärna se mer av.



Jag har länkat i min blogg

22 Maria:

Jag vill gärna vara med och tävla! Lägger en länk till höger på min blogg. Jag tycker mest om Erikas produkter med Trasselmönstret och skulle gärna se fler varianter av dem.

23 Märta:

Jag vill gärna vara med och tävla! Jag gillar hennes gummistövlar, toppen på en promenad i skogen. Tipsar fem vänner.

[email protected]

24 Sofie:

Jag tycker mycket om hennes Trasselmönster och skulle vilja se det på fler produkter samt fler inredningsdetaljer som ljuslyktor! Tipsar om tävlingen på min blogg. Kram, Sofie

25 Helena:

Jag vill vara med och tävla och länkar till tävlingen i min blogg också.

Svar på frågan: Jag gillade smyckena med dalahästar! Jag är ju från Dalarna själv så det skulle vara coolt att ha. Jag skulle vilja se mer produkter i kategorin textil, och då mera väskor! Älskar väskor!

26 Fyra i huset:

Vi gillar absolut de produkter som man kan vinna mest eftersom trycket tilltalar oss. Vi vill se mer i kategorin lampor och gärna stora lampskärmar med retrotryck.



/Nina och Fredrik

27 Fyra i huset:

Vi länkar till din tävling ifrån oss också!!!



28 Anna:

Nu har jag mailat mitt svar till dig och jag har även länkat på min blogg ;-)

KRAMAR I MASSOR

29 Nina:

jag älskar vaser så lite fler såna vore kul att se :)

Och nya fräscha handdukar och disktrasor tackar jag verkligen inte nej till så jag tar och länar också; http://niini.blogg.se/2009/january/handtrasor.html

30 Olelsi:

Shit hann ju inte med jag men, jag vill vara med ju snyft!!

Kommentera här: