GOTT NYTT ÅR!!!

Nyårsafton 2009-2010! Vad fort året har gått! Nu börjar vi förbereda oss för en riktigt trevlig kväll hemma hos goda vänner. Vi blir 6 vuxna & 7 barn. Ser verkligen fram emot en härlig nyårsafton. Vi har ansvar för efterrätten & jag gav mig på något helt nytt & lyckades! Så det känns superkul. Bilder kommer senare, för jag vill inte avslöja den för de ätande gästerna än ;-)!

Här kommer ett litet kollage på förra årets dukning. För mer bilder på våra välkomstdrinkar för barn respektive vuxna samt förrätterna klicka HÄR!








Kommentarer:

1 Bokmalen:

Gott nytt år!! Vi ska oxå bort strax. Ha en finfin avslutning på året!!

Kramen, Maria

2 Ensamma mamman:

Önskar er ett riktigt gott nytt år och tackar för ett fint blogg år fullt med insperation! Kram

3 Mrs. b:

Hoppas ni får en rolig kväll!

Gott Nytt 2010!

4 Anna:

Hej min vän! Jag hoppas att ni fick en underbar nyårsafton och att det nya året börjat bra! Vi hade en härlig kväll tillsammans med mina föräldrar och min morbror med familj. I morgon åker vi hemåt, så då kanske det blir lite ordning på mitt bloggande igen ;-)



God fortsättning! KRAMISAR I MASSOR

5 Carina - inspirera:

Snygg dukning! Jag gillar verkligen nyår - kul med dukningsteman...

Gott Nytt!

Kramen.

6 Proforma:

Att duka snyggt gör så mycket för hela upplevelsen när man ska äta!

Önskar dig och de dina en god fortsättning på det nya året!

Kram Irene

Kommentera här: