Ojoj - så fina ord...

Sofie med bloggen Decoratemebaby har skrivit en lista över bloggar hon läser. Till varje blogg har hon skrivit några rader. Jag blir alldeles rörd av hennes fina ord. Tack snälla Sofie! Många av mina favoritbloggar finns med på hennes lista, fast några saknas också... Dessutom var det några nya, som jag självklart måste ta & kolla in. Klicka gärna vidare till Sofies lista - där finns många fina bloggtips. Sofie - You made my day :-)! Så här fint skrev Sofie om min blogg:

Dahlarna - En snällare människa får man leta efter. Fantastisk på inredning & fotografering.

Defintivt en blogg som inte finns med på hennes lista är ju hennes egen - Decoratemebaby. Har ni inte sett den tidigare är det ett MÅSTE att gå in på den! Jag skulle kunna flytta in i hennes hem illa bums... Väntar bara på en inbjudan... ;-). Dessutom har hon även testat på att videoblogga. Kul att se & höra henne "live".





uejf58q962

Kommentarer:

1 Be Inspired -Inreding och design:

Du är så underbar! You made MY day :-D Jag ska fasiken annordna en bloggfest här hemma framövet så ALLA ni kan komma hahaha.

Massvis med BAMSEKRAMAR från mig!!!!!!

2 InneoUte-Malin:

Förstår att du blev glad. Välförtjänt är det dock. :-)

3 Proforma - Irene:

Sådant blir man alltid glad för! Grattis!

Kram

4 Magdalena:

Härligt att höra! Och hon har ju rätt också. Kram

5 Emma:

Ja sofie e verkligen underbar och likaså du:) Vore ju skojj med en bloggfest!!! Ha det bra, kramar emmsan

6 Anna:

Jag instämmer helt i det Sofie skriver! :-) Du är värd vartenda ord min vän. BAMSEKRAM

7 MissStorm:

Kul med sådana fina ord. De förtjänar du!



Nu ska jag kolla in Sofies blogg.



Kram

MissStorm

8 Junitjej:

Svar: Förlåt om jag iinte svarar dig förrän nu. Använder du Windows XP gör du så här för att installera typsnitt:



Gå till Start>Kontrollpanelen>Utseende och teman>Teckensnitt



När du väl är i mappen Teckensnitt drar du bara in typsnitten du har laddat ner.



Oftast kommer typsnittet i en zip-fil som måste packas upp. Använd programmet WinZip, kan laddas hem gratis på nätet.



På följande sida finner du annars en jättebra förklaring på hur man laddar ner typsnitt: http://www.designadinblogg.se/2008/april/installera-ett-nytt-typsnitt-pa-din-dator.html



LYCKA TILL!

9 Junitjej:

Undra om min kommentar kom med...

10 Carina - inspirera:

Jamen, du har en jättefin blogg! Och du är jättebra på att fotografera!

Ska genast kolla in Decoratemebaby har aldrig varit där förut...

Kramen.

11 FURNISH.etc:

Välförtjänt! Underbar blogg har du!

Kommentera här: