Fototriss - Gissa temat!

Igår var en händelserik dag. Började dagen med en morgonpromenad med väninnan L. Otroligt skönt att gå innan frukost & mycket trevligt att ha någon att prata med. Vi spånade "kuliga" planer - så jag hoppas att promenaderna & pratstunderna kommer att bli många fler framöver :-)!

Sedan var det dax för minsta sonen första fotbollscup! Ojoj vilka förväntningar sonen hade på denna dag! Kalasfint väder, glada barn, välorganiserad cup, supertrevliga föräldrar & anhöriga som publik samt sonen fick göra 2 mål & använda sin segergest ;-) = en kanonmysig dag! Det enda negativa, enligt sonen, var att han inte fick sin lösa framtand tappad i en närkamp... Den tappade han dock på kvällen när han var på Mc Donalds med farmor & farfar. Så det blev stor lycka!

Mannen & jag var på Hawaii-fest på kvällen. Riktigt trevligt! Inte så ofta vi går på fester numera, så det var extra kul när det blev en lite större fest. Min barndomskompis hade gift sig i "smyg" på Cypern i somras, så nu firades det med en riktig sommarfest. God mat, trevliga bordsgrannar & mycket lekar & tävlingar :-).

Så till Fototrissen. Idag är temat Gissa temat! Så här kommer mina tre bilder. Svaret finns sedan som första kommentar till detta inlägg. För att se mer bidrag till detta tema klicka HÄR.








Hoppas att ni alla får en riktigt bra dag! KRAM!

Kommentarer:

1 Dahlarna:

Rätt svar är RANDIGT!



Första bilden är på en badbrygga i Danmark!

Andra bilden är på zebror i Kolmårdens safaripark. Brukar man inte säga att ränderna aldrig går ur på en zebra?!

Tredje bilden är på ett staket i Danmark. Många hade liknande dessa staket utmed kusten norr om Helsingör.



Hade ni gissat rätt??? Ha en bra dag!

2 Junitjej:

Jag gissar på att temat är RÄNDER eller möjligtvis LINJER.

3 Mamma Russin:

haha, då gissade jag rätt.. randigt.. mycket bra triss.. krmakram

4 Photos by Storm:

Här var det ränder åt lite olika håll. Jag fastnade för djupet i den sista/Lis

5 cat:

Mycket fina ränder i dina bilder. Jag tycker bäst om de små söta zebrorna:)

6 Proforma:

Klockrent! Zebrorna var fin!

Ha en skön söndag!

Kram

7 Be Inspired -Inreding och design:

VILKA BILDER!!! Du är ju fantastisk!!! Kramar Sofie

8 lilalili:

härliga randiga bilder i din triss!

Ha en underbar vecka! Kramis

9 Gunvor:

Jag gissade också på randigt. Kul tema!

10 annette:

Tror jag hade klarat av Din triss, väldigt vackra bilder alla tre, bryggan är nog den bild som blir favorit, kanske för att jag längtar efter ett bad just nu!

Ha det så bra!



Kramar //annette

11 Lissen:

Gillar också din randiga triss!

Ha det så gott!

12 Susanne:

Haha, det var en fyndig och bra triss!!! =)

13 Helena Kulle:

Kul och påhittig triss!

14 isabels värld:

Superfina randiga bilder!! Kul med Hawaii-fest!! =) Ha en mysig kväll! kram kram

15 Ida:

O vilka härliga bilder!



Och jag fick just syn på några av dina tårtor här bredvid! WOW! Va duktig du är. Dom va verkligen helt underbara. Kram

16 Pysseliten:

gissa temat oj vad trög jag är :) Trodde jag skulle gissa vart du tagit bilderna :) Jag gissar kolmården och Danmarks kusten hahah fast ser att alla skriver ränder ,jag har inga ränder på min mage i allefall har käkat pommer och grillat i kväll ahhah ha det bra Pysseliten

17 Pysseliten:

Oj du har ju skrivit vart det är:)))) jag gissa helt rätt utan att ha sett det :)))

18 carina:

Ränder får jag hålla med att det är.gillar din bild där bryggaqn bara försvinner ut i vattnet.

19 MissStorm:

Yes, jag hade rätt! Men de flesta tänker väl iof på randigt när de ser en zebra. Det finns väl t.o.m. någon kaviarreklamfilm som använder den kopplingen så jag ska kanske inte vara allt för stolt... :/ Mycket fina foton för övrigt!



Kram

20 InneoUte-Malin:

Låter som en härlig dag! :-) Vilken hjälte som nätade på första fotbollscupen och allt. :-)



Fin triss! Jag gisade rätt. :-)

21 fru Sätterlund:

Trissen måste ha tema randig :) Fina bilder!

Kul att det gick så bra på cupen. Och vad härligt att få gå på lite fest, det gör vi alltför sällan...



Ha det gott,

kram Therese

22 eva b:

Ha, sköna bilder!! Randigt gissade jag på, och så var det! Gillar framför allt zebrorna!

23 Monkan:

Randigt var min gissning, kändes så när jag såg bild två och tre. Favorit är zebrorna.

24 Carina - inspirera:

Jag fixade också att gissa temat. Verkligen en kul tolkning...

Randigt är snyggt!

Kramen.

25 Carina - inspirera:

Fixade också att gissa temat.

Verkligen en härlig tolkning...

Randigt är snyggt!

Kramen.

26 Pialotta:

Randigt/ränder javisst.. hade kunnat gissa utan ditt inlägg:-) Trevliga bilder du bjuder på speciellt zebrorna:-)

27 Bokmalen:

Japp, jag gissade rätt!! ;) Finfina bilder.

Kramen, Maria

28 Majsan:

Randigt... underbara bilder!

29 Herr D:

Kul tema....lite annorlunda tänk, trevliga bilder :-)

30 - Shop til you drop:

Fin blogg du har! :D

31 Jah Hollis:

Fina bilder. Och visst var den första tematanke som slog mig: Randigt!

Kommentera här: