Fototriss - underifrån!

Söndag = ny Fototriss utmaning! Alltid lika skojsigt & spännande! Veckans tema är underifrån! Denna vecka fick det bli växter i mitt tema. Alla bilder är tagna i vår trädgård! Kolla gärna in här så får ni se alla andras tolkningar av Fototrissen-underifrån.




Hoppas att ni har en härlig söndag! Själv har jag haft en lugn söndag. Har idag rensat bort alla för små kläder till barnen. Oj, vad tomt det blev i lådor & skåp (då måste jag ju köpt nytt...). Rackarns vad mycket kläder jag har haft till dem. En del är ju knappt använt... Det får det bli skärpning på! Skulle ha tränat boxercise ikväll (VÄRLDENS ROLIGASTE TRÄNINGSFORM!), men tyvärr spökar min högerarm igen...  Jag blir så ledsen & trött på den... Ska dock gå en promenad med vännen M, så lite mys får jag iallafall!

Kommentarer:

1 Nilla:

Snygga bilder. Översta är min favorit!

2 AnnaKK:

Att ta sej en liten kik under hatten på en svamp är faktiskt riktigt intressant! :-) Vackra foton alla tre!

3 Marie (Kimberley):

Vilka fina bilder och hur naturen kan fixa till mönster och grejer helt otroligt !

Ha en bra vecka !

4 Photos by Storm:

Gillar den första bilden. Ser ut som paraplyer/Lis

5 lilalili:

jag tycker om din mittersta bild lite extra...gillar färgerna i den!

kramis lilalili

6 Helena-hem ljuva hem:

Vilka fina bilder! Och ja, visst känns det nästan hemskt ibland när man rensar bland barnkläderna och inser att de knappt hunnit använda vissa plagg...

Kramis!

7 Cissi:

Jättefina bilder, den första gillar jag mest.

8 Pumita:

Underbara bilder alla tre!

9 Della:

Kul att se växterna så där nerifrån. Det där med att fotografera svamp underifrån ska jag också testa.

10 Proforma:

Jättefina bilder du tagit! Jag gillar den första allra mest.

11 Mari:

Du är ju ett riktigt fotoproffs!!

Snygga bilder!!

12 Anette:

Vackra bilder allihop! Boxercise låter ju kul! Jag är lite träningstokig jag och i år har jag vågat mig på "danspass". Det är superkul!! /Anette

13 Gunvor:

Väldigt fina bilder alla tre. Jag älskar fingerborgsblomman! Min favvo!

14 Rajson:

Vackra alla tre men måste jag välj så ar ettan som sticker ut.Snygg linjer och fina rena färger!

15 Johanna:

Jättefina bilder :)

16 Monkan:

Fina bilder, som vanligt :-) Den första (hundkex?) är min favorit, sagolikt vacker.



Boxercise är inte min grej, önskar att jag kunde gilla det. Verkligen superbra träning för hela kroppen. Hmmm, jag kanske ska ge det en ny chans... jag kan ju ha ändrat mig! Jag kommer t.ex ihåg första spinningpasset, satt och kollade på klockan hela passet, den sniglade sig fram. Och nu älskar jag spinning!

17 Rebecka:

Vilka jätte fina bilder som alltid och den lila blomman var ju jätte läcker!

Kram Rebecka

18 Lissen:

Jättefina foton . Men gillar den sirliga blomman. Ljuset i den bilden!!!!

Ha en skön vecka

19 Trebarnsmamman:

Jättefina bilder, fingerborgsblomman är nog favoriten...just för den fin färgens skull.

20 Lisa:

Härliga foton, allihopa! som alltid

21 Emma:

Svar: Tackar tackar=) Nu ligger en liten beskrivning ute på bloggen, hoppas du fattar nått, jag har svårt att beskriva!?;)

22 fru Sätterlund:

Åh, vilka härliga bilder :)



svar: Kärlek-tavlan i hallen har jag gjort själv. Köpte en sån där ram med uppspänd målarduk på hos Panduro. Köpte bokstäver där som jag målade vita och klistrade på och Voíla! Enkelt!! Har gjort lika till grabbarnas rum också men målade då bokstäverna svarta. Bilder finns på dem också i min blogg under barnrum!

Ha det gott, Kram Therese

23 Astronauten:

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :)

24 Pialotta:

Då har du haft fullt upp idag då:-)

Borde oxå ta en rens i garderoberna.. finns ju massor som man inte skulle sakna.

Gillar ju alla dina foton, men den där vita ögonfröjden fastnade jag för först..

Ha de fint o ta´t lugnt med armen.. ingen boxning nu inte;-)

25 ingegerd:

hej!jättefina bilder!!Du har fått en utmaning,du svara på 5 frågor,titta på min sida så få du se!detta va min första utmaning!ha en bra dag!

26 Linda P:

Trist med träningen, jag kan inte heller gå på box pga av mina händer. Håller med dig att det är superkul! Ettan blir min favorit bland din triss! KRAM

27 J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Vilka fina bilder! Hoppas att du haft en riktigt mysig helg och att det är bra med dig! KRAMAR!

28 GÅRDSROMANTIK:

Vilka läckra bilder - svampen var min favorit!



Kram Maud

29 Annies Fotoblogg:

Jättefina bilder (som vanligt :P) Min favorit den här veckan är nog den första bilden :)

30 Sandra:

Första bilden var ju supersnygg!

31 BlomsterDesign:

ÅÅ vilka underbara bilder du tagit!

Kram elli

32 paula:

Fina bilder den rosa blomman vann den var så fin..

33 Lillmonster:

Vilka mysiga bilder du fått till. Blombilden i mitten tycker jag var så vacker att den får vinna den här veckan. :)

34 jenny:

vad duktigt du är på att ta fina bilder!! gillar den första skarpt:-) Kram/jenny

35 Junitjej:

Vilka vackra bilder!!!

Boxercise har jag aldrig testat på.

Är det något jag borde?

36 Mumari:

Jättesnygga foton! Jag gillar den första bäst!

37 Tjohalias blogg om inredning:

Vilka fina bilder!

Svar: Tack så mycket för din gulliga kommentar, kram Sandra

38 carina:

Den med digitalisen är min klart första val

39 Pysselprinsessan:

Superfina bilder!

Kramar

40 susanne lindén:

Jättevackra bilder alla tre! Favoriten blir nog Fingerborgsblomman.

Ha det gott!

Kommentera här: