Frostiga nypon!

Nu sitter jag uppe mitt i natten & väntar på att min kära familj ska komma hem! För att hålla mig vaken passar jag på att knåpa ihop ännu ett inlägg från morgonens frostiga promenad! Visst är det vackert med frostiga nypon!! I morse kändes det vackert & idylliskt med vintervädret. Nu tycker jag mindre om det, när det viner så det står härliga till runt husknutarna & snöblasket piskar mot fönsterrutorna!! Hoppas mannen & sönerna kommer snart! Gillar inte att de är ute & åker på dessa vägar nu... (Uppdatering: Familjen kom hem 02.40! Resan hade gått bra - det var ju närmare hemmet de kom som det var enorma stormbyar, snö & is. Tyvärr förlorade Brynäs med 1-2! De kollade på den matchen i Gävle, därför kom de iväg så sent därifrån... )














Kommentarer:

1 Mari:

Underbara bilder! Det är vackert med frost.

Förstår din oro, väglaget var ju inte det bästa igår kväll vet inte hur det är där du bor nu men här har det inte kommit nån snö men däremot en massa regn och så blåser det fasen.

Vilken trist dag det kommer att bli.



Kram!!

2 Mrs. b:

Fina bilder! Hoppas familjens hemresa gick bra!

Här är det regn nu på morgonen och ett par plusgrader.



Svar: Ja, såg att dom hade vuxenkläder också. Var lite sugen på den du gillar, men vill oftast prova kläderna till mig själv innan jag köper. Så det blev faktiskt lite kläder till sonen - skickade in beställningen sent igår kväll! :-D

Tack tack tack en gång till! :-)

3 Helen:

Vilka vackra bilder! Nästan allt blir så fint med frost på sig.

4 Malin:

Åhh vilka underbara bilder! Tack för din uppmyntran när det gäller jobb. Det lär ju tyvärr ta ett bra tag innan man har tjänar igen allt man köpt in material och saker för:( Tyvärr. Men man får hoppas att folk kommer handla med tanke på den ekonomiska krisen som råder. Kram

5 Hanna:

Åh, så fina bilder !

Nu har du chansen att bli Veckans Blogg på min blogg igen. Kommentera i rätt inlägg :) Vinnare utses på söndag. Kram H

6 Titti:

Vi i Österund har fått snö !

Lite för tidigt tycker jag.

Men ljusare blev det...

Fiiiiina bilder !!!



Kram på dig.

7 J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Vilka fina frostiga bilder du har tagit!

Nu är jag tillbaka efter en vecka i solen på Gran Canaria. Hoppas att du har haft det bra! Ska kolla igenom alla dina inlägg som jag har missat under veckan. Ha det bra! Kramar!!

8 Tjohalias blogg om inredning:

Vilka vackra fotografier!

Ha en trevlig helg, kram Sandra

9 Number nine on Melon Lane:

Jättefina bilder! Trevlig helg.

10 Anna B:

Skönt att de kom hem! Otroligt fina bilder! Jag håller med om att det är fint med frusna nypon! Ha en trevlig helg! Kram anna

11 Designtjejen:

Oj, oj, oj.. och vilka fina bilder!!!

TACK för dina underbara tips!!! Gud, vad du är gullig som tänker på det!!!!!!! Jag är sprickfärdig nu för det är så få dagar kvar.. längtar som en tok! Ska bli så oroligt roligt!!!!!!!

Massa massa kramisar

12 Nilla:

Jättevackra bilder!

Kommentera här: