Med i Veckans Blogg!!!

Junitjejen har denna veckan en omröstning av Veckans Blogg. Dahlarna finns med som en av bloggarna att rösta på!!! Sååå KUL! Vilken rolig överraskning!!! Man kan rösta ända fram till söndag 3 augusti kl. 10.00.  Så typiskt att jag knappt har skrivit något denna vecka, eftersom vi är på semester. Jag har fått låna en dator lite snabbt två gånger... Det blir mycket att ta igen nästa vecka, både med att skriva inlägg & att läsa alla era bloggar!! Dessutom har jag tagit otroligt mycket foton denna vecka. Undra om jag kom med i denna omröstning tack vare fyrklövern jag hittade??? Jag köpte en trisslott på förslag från några av er. Vann 25 kr! Bytte in den mot en ny & vann då faktiskt 50 kr. Så nu ska jag hämta ut två nya lotter. Hoppas på en miljonvinst - eller drömma kan jag ju alltid göra... Kanske vinner jag Veckans Blogg! Vore ju superkul!

Hoppas att ni alla har det bra! Saknar att kolla runt på era bloggar! Läääängtar faktiskt hem till min dator nu. Vi har det toppenbra, men har ju blivit lite "beroende" av att blogga... KRAMISAR!!!

PS. Kan tyvärr inte lägga in foton via denna dator, så bilder kommer nästa vecka!

Kommentarer:

1 Junitjej:

Hoppas du får många röster nu!!!

Nu ska jag sova. God natt!

2 LillaEmmas Dagbok:

Var så lite så! ;) Vad har du för kamera du fotar med? Riktigt fina bilder! Hoppas det går bra för dig i tävlingen om veckans blogg. Hur har du gjort för att komma med där? Hoppas att ni har en toppensemester och njut! //Emma

3 J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Jag tänkte kolla runt lite själv efter nå bra ställe att beställa canvas ifrån, men tänkte höra med dig först om du hade gjort dina. Men då kan vi ju berätta för varandra om ni hittar nå bra ställe. =) Klart att jag röstade på dig i tävlingen! Hoppas att du vinner! Ja visst blir man allt lite beroende av bloggandet, men njut av din semester också! Ha det riktigt härligt! KRAMAR!!!

4 mirka:

Klart du ska få en röst av mig också! Trevlig helg!



Kram

5 Sandra/Vit design:

Åh vad roligt, självklart så röstar jag på dig! Kram på dig

6 Nilla:

Kul! Ha det fint!

7 Isabels värld:

Så roligt =) Jag var just inne och röstade på dig. Hoppas du vinner! Kram Pernilla

8 Proforma:

Hoppas du vinner, har precis röstet på dig. Trevlig helg på dig!

9 Anna:

Vad kul! :-) Såklart ska jag gå in och rösta på dig! Ha en trevlig helg! KRAM Anna

10 Rebecka:

Vad kul, ska absolut rösta på dig!

Kram Rebecka

11 Monkan:

Ah, vilken turgumma. Klart det är fyrklövern :-)



Jag har röstat! Men vi får se om rösten blir godkänd... Jag lämnade en mycket tydligt och uppenbart påhittade mailadress eftersom det var tvingande fält, men bloggaren själv inte publicerade sin mailadress… Sånt gillar inte Monkan..

12 Livet i byn:

Hoppas du får en fin semester och grattis till veckans blogg :0) Klart det beror på fyrklövern!



~Livet i byn

13 Mia:

Jaha då får man kanske gå in o rösta då även om jag borde packa färdigt eftersom jag drar imorrn.



Ha de fint!

Kram Mia

14 Lisa:

SV: hihi i know, vsg :P vann du?

15 Mari:

Nu har jag röstat!!!! Håller tummarna för dej!

16 Malin Inspiration & design:

dahlarna; Tack tack! Ja visst blev det fint med kabeltrumman? Om jag får säg det själv. ;) Är helnöjd. Kul med ett litet annorlunda bord med ju. Sådana ser man inte överallt. :)



Usch för de där näringsbovarna. :( Hademan klarat sig utan. Det skämmer ut trädgården SÅ mycket! Hoppas man kommer på något att göra där vid slänten. Ser ju gräsligt ut. Ellr ogräsligt kanske man ska säga? :D



Å vassego för rösten! Var så lite så! Du är värd alla röster du kan få!! :)



Ha en mysig dag! Kramilikram!

17 Ellas Inspiration:

Gud va roligt! Får skynda mig att rösta!!



Tack för "uppvaktningen" på min dag! Kom gärna och se hur jag spenderade den...



Kram Karin

Kommentera här: