TREVLIG VALBORG!!!

Hej på er kära bloggläsare!

Vill önska alla läsare av min blogg EN FANTASTISK HÄRLIG VALBORGSKVÄLL & EN UNDERBAR LEDIGHET! Själva ska vi tillbringa kvällen med goda vänner! Dessutom firar jag & min man tolv år ihop idag! Barnen tillbringar sedan resten av långhelgen hos svärföräldrarna. Vi hade tänkt fixa & röja en massa - men det kan ju inte jag med min fot. Så förhoppningsvis lyckas jag övertala min man att åka till IKEA istället :-). 

På lördag ska vi på BRÖLLOP! Klänning köpte jag igår & presenten är fixad. Nu är det bara att foten ska läka, så jag får på mig finskor. Dessutom måste vi fixa lite kuligheter till själva bröllopet! Har ni roliga, tokiga eller fina idéer så mottages de gärna!


Majbrasa, bild hämtad från Wikipedia.

Kommentarer:

1 Sandra:

Grattis till eran 12-års dag!! Trevlig valborg du också, kram Sandra

2 Pethra på Inredningsbloggen:

Stort grattis! Hoppas du haft en fin valborgsmässoafton!

Kommentera här: