Varsin mugg till frukosten

Bokstäver är ju fortfarande stort inom inredning & jag älskar verkligen det! För en tid sedan köpte jag DesignLetters muggar att ha som tandborstmuggar. Dock älskar jag mitt V som kaffemugg. Övriga familjen har sina med tandborstarna i. Så alltså finns det plats för mer muggar med bokstäver hemma hos oss :-). Grandpa har bokstavsmuggar med stora bokstäver & mugg med öra. Hela alfabetet finns, A-Ö. Muggarna kostar 150 kr per styck & kan shoppas här. Perfekt att ha varsin egen mugg med sin förstabokstav till frukosten.   
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bilderna kommer från Grandpa. Kollage gjorda av mig.
 
 

Kommentarer:

1 Nina :

Läckra!! Sådana vill jag ha!! Tack för tipset. Du är expert på att hitta produkter med bokstäver! :-)

2 MammaMia:

Jag har ju alla FilippaK:s muggar, så jag har i te riktigt kunnat motivera fler kaffe-muggs-inköp för sambon. Men te-muggar med öra har vi ju faktiskt behov av! Konstigt bara att de hade alla bokstäver (tom Å, Ä, Ö) men inte J...

Svar: Inte J?! Konstigt, såg det nu med. Jag har ju en J i min familj också, så det var ju otroligt synd. Förhoppningsvis är det bara slut för tillfället....
Dahlarna

Kommentera här: