Esprit ♥ Hemtex

När jag var på Formex i början av september fick jag redan på att Hemtex skulle börja sälja Esprit-produkter! Nu finns produkterna i butiker runt om i landet & på webshopen! Här är fyra kanonfina bäddset i satin. I like a lot! De kostar 999 kr per set. Och så vill man ju ha två av samma... Det finns extra örngott till varje päslakanset, några av dem har lite annat mönster! Snyggt att kombinera med.



Påslakanset Esprit Chick cerise. Både cerise & randig! En riktigt favorit för mig med andra ord!!



Påslakanset Esprit Venteo svart. Randigt på olika sätt! Svart & vitt som är en riktigt snygg bas! Kanonsnyggt.



Påslakanset Esprit Eternety orange
. Randigt igen! Både Esprit & jag gillar visst randigt :-)! Härligt att få in höstfärgen orange tillsammans med grått. Gillar att det är blandat randigt & "blommigt".



Påslakanset Esprit Season. Ett satinset utan att vara randigt! Fint med grenar & blad. Vitt som bas. För en som mig som gillar träd, så blir ju detta också en favorit.


Ta chansen att vinna superfina PURO klädhängare! Klicka på bilden nedan för att komma direkt till tävlingen!





Kommentarer:

1 Carina - inspirera:

Venteo vill jag ha! Ursnyggt...

Kramen.

2 House of Jammi:

Esprit gillar jag supermycket - både deras kläder och inredningsprylar. Själv hittade jag några handdukar för ett tag sedan på XXXLutz - möbelvaruhuset som har flyttat in i IKEAs gamla lokaler i Malmö.

3 Marianne:

Varför vill man ha två av samma?

Kommentera här: