Pink Project utmaning för Rosa bandet 2010

Charlotte med bloggen Hemmariket & Pethra med bloggen Design & Inredningsbloggen har startat en kampanj - Pink Project, där man utmanar bloggare att göra ett kollage i rosa tema & visa sin personliga rosa (inrednings-) stil till förmån för Rosa Bandet 2010. Eftersom rosa är min favoritfärg, är det inte svårt att hitta saker som jag gillar. Däremot är det svårt är att välja ut några få saker... Kollaget blev dock ganska stort ändå. Jag har redan visat flera rosa kollage & bilder från mitt hem, men här kommer ett nytt rosa kollage med flera av mina favoritsaker. Jag gillar att ha ett par rosa skor framme i hallen, där accentfärgen är rosa. Eller att en klocka ligger på en hylla som en färgglad detalj. Därför finns även dessa produkter med i mitt kollage!



Skål Veronica från Cervera, Eva Solo karaff med rosa neoprenfodral, egendesignad Conversesko, Ice klocka, armband "För varenda unge" från Unicef, Bourgielampa från Kartell, 3-etagefat från Jelly Bean, String Pocket hylla, Kivi ljuslykta, egendesignad Converse med mitt bloggnamn på sidan, Kartell stol Frilly, Lexingtonhanddukar samt Roxy "Knock Out Logo" kudde. Detta är många av mina drömmar....


Besök gärna min Rosa Bandet-insamlingssida & läs varför jag har startat en egen insamling till Rosa Bandet!


 

Kommentarer:

1 Nilla:

Snyggt! Ha det så bra.

2 Pethra:

Jättefint kollage. En rosa stringhylla hade gärna fått flytta hem hit. :)

3 Anna / Sand´s Drömmar:

Fint kollage!

4 Anna:

Detta var verkligen en perfekt Dahlarna-utmaning ;-) Du har valt ut många fina saker. Jag önskar er en härlig helg! KRAMISAR I MASSOR

5 [room] by sofie:

Fina urval du gjort!!! Hoppas ni får det fint i Stockholm, skulle sååå gärna också vara med :( men denna gången funkade det inte!



Kram Sofie



Förresten! Missa inte att tävla hos mig; Vinn valfria designprylar för 1500:-



http://roombysofie.blogspot.com/2010/10/vinn-lekfull-design-for-1500.html

6 Charlotte Bladh:

Superfint urval! Kul att du ville vara med!

7 Johanna:

Vilken fin tanke med ett rosa kollage. Min favoritfärg är ju också rosa, så det ska nog inte vara några problem.

Jag har förresten en rosa tävling på min blogg för att uppmärksamma bröstcancer, du kan vina rosa smycken. Kanske kan vara något? :)

Kommentera här: