Gladsaker :-)

Dagar, kvällar & helger är fyllda med måste-göra-saker. Tänk om alla måsten kunde bli gjorda i ett "vips". Gladsaker i vardagen får mig att stanna upp & njuta av nuet & känna att jag blir lite extra glad, vilket gör vardagen betydligt trevligare! Häromdagen kom ett mail som sa att jag vunnit en tävling hos härliga bloggen [room] by sofie. Priset var ett presentkort på 1500 kr hos nya webshoppen Lekfull Design! Underbart kul!



Igår fick jag en kommentar här på bloggen om att jag skulle besöka en annan blogg. Det var bloggen Tomteboanna som har gett mig en fin award: Cherry on Top Award - For beautiful blogs with that little bit extra! Tack snälla Anna ♥!!



Det följer ett litet uppdrag med awarden. Man ska berätta tre saker som ligger en varmt om hjärtat. Förutom de självklara sakerna som familj & vänner, så är ovanstående en sak - gladsaker i vardagen! En annan sak som gör mig varm i hjärtat är alla kommentarer här på bloggen, uppmuntrande mail samt de ökande besökssiffrorna! Tack alla härliga läsare. Välkomna alla nya läsare! Tack alla för att ni är kvar, som varit här ett tag. En tredje sak som ligger mig varmt om hjärtat är att engagera mig i saker som berör lite extra. Just nu har jag två insamlingar igång som jag har startat: Dahlarnas Rosa Bandet-insamling samt Wera Isakssons sparbössa. Jag blir lycklig när vi tillsammans engagerar oss & hjälper världen till en lite bättre värld. Bakgrunden till båda insamlingarna är dock sorglig, men detta är ett sätt att bearbeta & gå vidare. Vill ni bidra till en eller båda insamlingarna, så blir jag i så fall otroligt glad för det. Pengarna går direkt till Bröstcancerfonden respektive Barncancerfonden.


En sista gladsak för idag - men för er läsare!! Imorgon startar en grymt fin tävling här på Dahlarna blogg! Så kika in imorgon! 

 

Kommentarer:

1 Magdalena:

Hej!



Det var värst vad du vinner...Grattis! Ha det bäst! Kram Magdalena

2 pysseliten:

Härligt :=)

3 House of Jammi - blogg och webshop:

Dubbelgrattis!!!

4 Proforma - Irene:

Grattis... och grattis igen!

Kram

5 Monika:

Grattis! Ser fram emot att se vad det är för tävling. Hoppas du har en skön helg!

6 Karin Tunesson:

Stort grattis! Är det nån som är en värdig vinnare så är det du :) klänningen som Ugglas har är ju helt underbar. Vet du var man kan få tag på en eller nån liknande?! Ha en underbar höst-helg. Kram

Kommentera här: